zelf de bank op en afklimmen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi...nou meiden ik weet niet hoe het bij jullie zit maar nicky heeft het helemaal ontdekt.Ze klimt zelf de bank op en af...pppffff moet haar nu helemaal goed in de gaten houden.Het is wel een heel schattig gezicht hoe ze het doet.groetjes,karin   mama van nicky   3 maart 2008

heyhey

nathalia heeft het ook al geprobeerd (een aantal keren)
maar van mij mag dat dus absoluut niet!
vindt het veelste eng!
mischien iets te overbezorgd, maar neem toch maar het zekere voor het onzekere.
ze hebben wel besef hoe ze er op moeten, maar niet hoe ze eraf moeten, en dat zal dus (nathalia kennende) vallen worden.
vind het maar een eng idee.

liefs, do

hoi do..nou ze doet het gelukkig alleen als wij er bij zijn.wij hebben een bank met een loungegedeelte en daar klimt ze op.ze is er gelukkig niet afgevallen..ik hou het ook wel goed in de gaten,buiten omdat ik het wel een schattig gezicht vind,vindt ik het ook wel eng hoor.xkarin

pfff Daniël klimt hier ook overal op, op de bank, zelf de in buggy in, (helemaal echt omdat deze achterover kan klappen) een grote rieten mand, op de wc, (hoe hij het voor elkaar krijgt... ik weet het niet)

Dus hier is het zeker alles in de gaten houden en iedere keer weer zeggen; dat is gevaarlijk dus dat mag niet!,
als Daniël er af wil, laat hij zich kop voor op zijn buikje eraf glijden, wat al heel wat blauwe bulten op zijn voorhoofdje bezorgt,
hij is zo rap, dus vandaar dat hij heel veel op een dag in de box zit alhoewel hij hier ook probeert uit te klimmen....

liefs marina

Hoi,

2 dagen geleden schrok ik me echt rot, wij waren bij vrienden in Manchester en sosm ga ik ff naar de kamer boven om wat te halen dan bleef Djamila gewoon beneden met de kinderen tot op gegeven moment ben ik boven roep een van de kinderen dat Djamila komt naar boven ik rennen uit de kamer en ja hoor Djamila was al boven gelukkig was een van de kinderen (7jr) achter haar gebleven dus sindsdien als ik naar boven gaat neem ik haar mee of ik doe de deur dicht en sinds 2 dagen kan ze ook op bed klimmen moest ze helemaal naar Manchester omdat te doen. ik denk dat ze werd ook gemotiveerd door de kinderen van mijn vrienden zij heeft 3 kinderen van 7, 5 en 2,5 jr.

Dus nu moet ik wel uit kijken met haar.

Groetjes,

vanesca

Terug
Bovenaan