zelf drinken

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Isis kan nog niet zelf uit haar fles of tuitbeker drinken, vanmiddag zat ze op de grond en dronk ze zelf uit haar flesje! (diksap) Ik weet niet of het per ongeluk was, de fles viel ook weer uit haar handen. Ze is dus flink aan het oefenen! Drinken jullie beebjes al zelf?

x Esther

hoi esther,

dinand drinkt ook nog niet zelf, hij probeert het weleens, maar hij houdt de fles nog te laag zodat er niets uitkomt, hij wilt nog niet uit een tuitbeker drinken. en voor de pakje heb ik zo'n "omhulsel"van difrax, dan kan hij niet in het pakje knijpen

groetjes susanne

Hoi ,

Twan alleen een klein fles met water verder niet.
Wel heb ik om de s flessen van difrax van die handgrepen zitten en soms pakt hij die maar de fles is vaak te zwaar.
Groetjes leonie

Goed van je meisje zeg!! Wat gaat het snel hé, het ene moment heb je zo'n lief klein aanhankelijk babietje en het volgende moment zit er een echt meisje-mensje op de grond zelf haar diksap op te drinken!

Heather drinkt ook zelf haar flesjes leeg, ze heeft alleen nog niet door dat het beter gaat als je ze omhoog houdt óf op de rug gaat liggen...

Groetjes, KT

Mooi om te zien hé!
Chloë probeert het wel zelf, maar doet haar hoofd naar beneden ipv naar achteren en duwt daarbij haar neus plat, zodat ze geen adem krijgt.
Ze snapt nog niet wat de beste manier is, maar dat komt vanzelf.
Sil

Efraim kan het alleen als hij ligt. Al vanaf 7 maanden ofzo.
Zittend gaat het nog niet. Dat snapt hij niet.

quote: Essiedo schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 20:56:19'));

Hoi meiden,

Isis kan nog niet zelf uit haar fles of tuitbeker drinken, vanmiddag zat ze op de grond en dronk ze zelf uit haar flesje! (diksap) Ik weet niet of het per ongeluk was, de fles viel ook weer uit haar handen. Ze is dus flink aan het oefenen! Drinken jullie beebjes al zelf?

x Esther

Natúúúrlijk doet de mijne dat al jáááááááren
Nee, ff zonder dollen... vanaf 7 maanden is dat zo een beetje begonnen. Eerst liggend en sinds 1,5 maand ofzo had ze het ineens door dat ze kan kiepen.
Alleen met een dikke papfles gaat ze zelf liggen, vind ze denk ik wel decadent

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Esther,

Warschijnlijk gaat het ze het nu dan wel heel snel leren!
Mijn zoontje doet het al een aantal maanden, mijn moeder heeft toen zo een difrax fles gekocht met zo een gat in het midden daardoor is het een stuk makkelijker voor je kleintje en leert ze het ook sneller tenminste bij mij heeft het goed geholpen.

Groetjes Char

Terug
Bovenaan