zelf een broodje eten

A

Anoniem

Guest
Even weer heel trots hoor, Stijn ( nu 9,5 maand) kan zelf zijn broodje eten. We prikken een stukje aan zijn vorkje en hij steekt het keurig zelf in zijn mond. Eigenlijk gaat het in een vrij soepele beweging. hij heeft wel de gewoonte om altijd eerst de achterkant van het vorkje in zijn mond te stoppen en dan het vorkje om te draaien om de goede kant in zijn mond te stoppen.

Knap he!!!

Carina

Owww wat goed....wat zijn ze toch knap he! Ze worden nu al zelfstandig! hahaha!
Ik neem altijd een boterham, vouw m dubbel en snij m dan in reepjes, die ze dan zelf heel netjes opeet!
Deed in het begin ook netjes met een vorkje maar toen dacht ik waarom? ik eet zelf toch ook geen brood met een vork...!
Nou eetsmakelijk alvast voor vanmiddag!!!

Liefs L81

Hoi
Geweldig he die kleine mensjes. Wij snijden ook in repen. Met een vork eet hij het echt niet. Nu oefenen we met vork eten voor de avond, maar dat is ook nog geen succes.

Knap he?!!! Efraim doet het ook al een poosje.
Alleen verliest hij na een halve boterham de aandacht en gaat hij spelen met het brood. Dus dan doe ik het zelf maar weer...

Wauwie, goed zeg!!

We gaven eerst stukjes brood aan Eline in haar hand, die werden verkruimeld tot grote vreugde van de hond die trouw naast haar zit rond etenstijd .  Er werd niet veel in de mond gestoken en opgegeten.  Rechtstreeks uit onze hand in haar mond werkte ook niet zo, maar een stukje brood op een vorkje en dit in   haar mond stoppen werkt prima! Eline kauwt met smaak een half bammetje weg. De vork met een stukje brood aan haar geven werkt hier niet, ze smeert het in  haar haar, het vorkje wordt heen en weer gezwiept etc. Ach, komt vanzelf goed dat ze het zelf doet.

Wow, wat goed! Wij geven Yara stukjes brood die ze dan zelf in haar mond stopt. Dat vind ik al heel wat.

Terug
Bovenaan