Zelf eten

Ethan heeft weer iets nieuws.
Ethan wil zijn broodje zelf eten heel af en toe lukt het nog om er een stukje in te kregen maar daarna zet hij het op het brullen.

En leg ik een stukje brood op het blad pakt hij het meteen en propt het lettelijk in zijn mond.
Ook wil hij liever mijn brood dan zijn eigen..

Vind het zo grappig zo eigen willetje..

heel herkenbaar...ik mag het niet meer in zn mond stoppen dan wordt hij heeeeeeel boos!!

En hapje van een lepel gaat ook steeds moeilijker! Helemaal als wij iets anders eten dat hij..!
Dan slaat hij de lepel haast uit mn handen..

alicia doet dat ook haha
maar zij krijgt brood met een vorkje anders ligt t op de grond. ik zet gewoon een bakje voor haar met brood erin. en geef haar een vorkje en ze eet netjes zelf 1 voor 1. ze wacht netjes tot haar mondje leeg is haha.

en met de lepel wil ze samen vasthouden :p

Lepel wil ie samen doen, het liefst zelf.maar dan word het helemaal een smeerboel
brood eet jorn ook al zelf... maar soms help ik hem nog wel even hoor...

hier laat meneer het allemaal an mij over.
vind het nog wel zo makkelijk aangezien het dan geen smeerboel wordt, als hij ouder is vind ik het prima aangezien zijn motoriek dan wat beter is.maar nu doe ik het nog wel even en meneer is liever lui dan moe op dit gebied.

wij hebben pascal laatst laten "breien'' (lees kliederen) met wat spagetti sliertjes. humor, wat een lol had hij daarmee.
verder eet hij het brood van zijn kinderstoel blad.
of ik geef het hem.
warm eten geven wij ook nog. hebben het eerlijk gezegt ook nog niet pascal zelf laten proberen.

Terug
Bovenaan