Zelf gaan staan...trots!!!

A

Anoniem

Guest
Een paar weken geleden is Isis op één dag twee keer zelf gaan staan (opgetrokken aan de salontafel), maar helaas was ik toen niet thuis  en daarna heeft ze het niet meer gedaan... tot vandaag! Ik zat te bellen met schoonmama, en Isis was een beetje bij mij  in de buurt aan het spelen, en ineens zag ik haar omhoog komen en jawel; ze stond!!! Wat kun je dan toch APETROTS zijn, hè?? Zucht...  

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006) en ...? (april 2008)

Waaauuuw wat goed en idd wat kunnen moeders toch altijd super trots zijn, gaaf hoor!!

xx Bianca

Knap hoor Isis!!!
Dit zijn altijd van die supertrots momenten en die gaan er nog heel veel komen, geniet ervan.

groetjes Anke

goed zeg! en idd ben zelf ook altijd trots op mijn mannetje zelfs  op de kleinste dingen

Hoi Myrna

Heerlijk he? En jij zeker gillen aan de telefoon: jaaaaaaa ze staaaat!!!! Gefeliciteerd met weer een mijlpaal...

En hoe gaat het eigenlijk met je zwangerschap? Voel je je goed?

Groetjes
Susan

Wat gaaf he. Meike kan zich nu ook helemaal optrekken en alles zelf. Wat ook zo grappig is, ze wordt nu ook boos. En zo kende we haar nog niet. Als het niet lukt wordt ze heel boos en komt haar zus aangesnelt en die helpt haar dan. Wij laten het haar dus zelf doen want ze had/heeft wat slappe spieren en die kan ze het best in haar eigen tempo trainen...

Op naar de volgende mijlpaal!!! Genieten he...

groetjes
Renske mv Meike

Goed gedaan Isis, laat mama maar lekker trots op je zijn!

Knuffie van Tess

Goed hey!!! Op naar de volgende mijlpaal!!
En trots dat je kan zijn he....

Liefs lonneke

Terug
Bovenaan