zelf gaan zitten

hallo,

ik ben erg benieuwd vanaf wanneer jullie kindjes zelf konden gaan zitten.
robin is nu 10 maanden en hij zit (als je hem neer zet) goed, hij rolt sinds kort pas op de buik en hij sjeest de hele kamer door op de buik, trekt zichzelf op tot staan in de box, maar heb nog niet gezien dat hij probeert om zelf te gaan zitten.
dus ik ben erg benieuwd hoe oud jullie schatjes waren toen ze zelluf zijn gaan zitten.

gr danielle
 
Hoi

Hier precies hetzelfde...als je hem neerzet geen probleem en hij tijgert de kamer al door...probeert te gaan staan maar zelf gaan zitten ho maar.Volgens mij moet het wel rond deze leeftijd gaan komen.....Mijn zoontje is trouwens ook 10 maanden!

Daphne
 
He hallo,

Wat toevallig mijn dochtertje is ook 10 mnd.
Ik had eerst het zelfde als jullie, maar sinds een klein weekje gaat ze zelf zitten;
doormiddel van kruipen en dan op de kont zitten of vanuit staan speilen van de box vasthouden en naar beneden zakken en zitten en dan nog het op  de kont laten vallen zo maar ineens  hahahah.
Ik heb haar een paar keer als ze stond naar beneden laten zakken op haar billen zo van zo kan je weer zitten en met kruipen ging het vanzelf eigenlijk.
Het kan ineens allemaal zo snel gaan binnen 2wkn kroop ze plat, toen kroop ze goed, later zitte ze als ik haar hielp, ging ze staan in de box en nu gaat ze sinds kort zelf zitten en staat zelfs nog maar met een hand vast in de box.
Elk kindje heeft toch gewoon echt zijn eigen tempo. Maar  het zit er dus zeker binnenkort aan te komen lijkt mij.

Groetjes Nadine mama van Anouk 16-10-'06  
 
Onze zoon is bijna tien maanden en ging met acht maanden zitten, kruipen (gewoon vooruit) en staan. Echt heel snel allemaal. Moet zeggen dat het wel lastig is om alles in de gaten te houden met zo'n snelle kruiper!  Gordijnen, planten (met potgrond), tv, dvd speler etc zijn natuurlijk erg leuk om aan te zitten....

Groetjes,

een trotse mama  
 
hoi,

misschien wil ik het ook wel te graag.
en dat ieder kind zijn eigen tempo heeft klopt wel , want robin draait ook pas sinds kort op zijn buik (hij deed het wel eens, maar nooit met regelmaat) pas sinds hij aan het tijgeren is draait  hij regelmatig op zijn buik.
hij heeft nu natuurlijk ook wel al een paar mijlpalen gehad, tandjes,zelf staan in de box, tijgeren en omrollen op de buik.

groeten danielle
 
Terug
Bovenaan