zelf groente en fruit maken

Hallo,

Ff vraagje, wie gaat er zelf eten maken voor de kleine... dus vers bereid?? Ik heb vandaag een blender gekregen van mijn broer. zodat ik zelf overal een prakje van kan maken....
wie gaat nog meer zelf maken?? en nog leuke tips? variatie ideeën???

liefs

Ezc had een goede tip, koken voor je baby. Heb op bol.com vandaag 2 kookboekjes besteld. Aangezien wij zelf groenten verbouwen is het helemaal lekker vers en onbespoten.

Hoi,
Ik vind de site van www.kindengezin.be erg leuk/leerzaam, heb van hun ook een receptenboek, al zal ik die nu niet meer zoveel nodig hebben ;-)
Meestal kan ik gewoon een deel van wat wij gaan eten voor de kleine klaarmaken, laat ik het zout weg,, soms als bijv chilli eten gebruikik wel de bonen en doe ik daar macaroni en wat tomaat bij, smullen,,hihi
Ik geef ook de voorkeur aan zelf maken, dan leren ze de echte smaken kennen, eten ze dus ook sneller met de pot mee (va 1jaar +/-)
Succes hoor!! hier nog een week of 7, dan kan ze ook hapjes nemen, verheug me er wel op;-)

Hola .
Omdat ik momenteel thuis ben wil ik ook zelf eten bereiden voor Juliaan.maar hij is nu klein en lust mijn eten niet veel.
Ik heb besloten om potje te geven totdat hij 6 maanden is.Ik ga de web kijken MJ.
Succes allemaal.

Terug
Bovenaan