Zelf haar geknipt bij Eline.... TOTAAL MISLUKT....

A

Anoniem

Guest
Het is alweer een tijdje geleden, maar een paar weken geleden vond ik Eline's haar toch echt te lang worden, vooral aan de voorkant. Het hing maar in haar ogen.

Ik dacht, hoe moeilijk kan het zijn om babyhaar te knippen. Nou, ik kan jullie vertellen, HEEL moeilijk (ik had ook beter moeten weten, kapsters moeten niet voor niks jaren naar school)   Begon met een klein stukje eraf. Mmmmm, scheef. Nou, dan knip ik het wel recht, weer scheef. Zo ging dat maar door, totdat ik niet meer verder durfde. Toen heb ik maar de kapper opgebeld. Die heeft er nog wat redelijks van gemaakt, maar het resultaat is dat ze nu echt zon blote billen gezicht heeft gekregen. Ik kon wel janken , want het ergste is nog... een paar dagen erna mocht ze met haar broer op de foto op school. Haha, volgens de kapster viel het nog wel mee, ze zag ook kinderen die ongeveer tot de hoofdhuid kaal waren geknipt door mams, maar volgens mij zei ze dat alleen maar om mij nog een beetje een goed gevoel te geven.

Die foto's heb ik vrijdag meegekregen, ik zal hem wel inscannen, en morgen op het forum zetten. Hebben we weer wat te lachen hier!

oh.. wat erg!
Nou ik ben benieuwd hoor naar de foto :-S
Jij bent er btw erg vroeg bij om 5u 's ochtends!

Oooooh wat erg! Maar sorry, ik moet stiekem ook een beetje lachen om je verhaal.
Maar ik begrijp dat je nooit meer zelf aan de slag gaat?
Ben benieuwd naar de foto's. . . . .

Groetjes van Sonja

o wel erg zeg..maar ook wel een beetje grappig...(sorrie)
Maar dit is wel het rampscenario waarom ik het dus niet aandurg om Sarah haar haartjes zelf weg te knippen van voor haar ogen weg...

Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto's

Tamar

Toen ik het las moest ik meteen al lachen. Best gemeen he!

Maar ik heb zelf ook Feline's pony bijgeknipt en dat was ook niet netjes. Gelukkig valt het naar de zijkant, maar ik laat het binnenkort (voor de kerst denk) even bijknippen door een vriendin die kapster is. Kan ze mij meteen ook doen. Ben al heel lang niet geweest.

groetjes Maris

Ai, da's balen! Ik ben wel benieuwd naar de foto hoor!

Oh, dat is eigenlijk echt helemaal niet grappig. Maar kreeg per ongeluk wel een glimlach om mijn lippen. En dan ook nog in de week van de schoolfoto. Ik weet ook nog niet wat we met Marissa haar haar aanmoeten maar ik kies toch voor de kapper denk ik.

Sorry hoor, geen tijd gehad om de foto in te scannen...

Nu kan ik er ook wel om lachen. Mijn man had ik in eerste instantie alleen verteld dat ze naar de kapper was geweest. Oh, mooi, zei die. Later op de avond maakte hij toch maar een opmerking dat de kapper het wel errug kort had geknipt. Toen heb ik het maar opgebiecht.. . .. . Hij lachte zich helemaal rot!!

Terug
Bovenaan