<p>Hallo allemaal,</p><p>onze kleine meid is 3,5 maand oud en is over het algemeen een hele vrolijke baby die weinig huilt. Tot week 8 ongeveer deed ze al haar slaapjes in de cosleeper bij ons op de kamer en dat ging goed. Dat sloeg helemaal om toen ze meer last begon te krijgen van krampjes. Overdag wilde ze een tijdje alleen maar in de draagzak of op de borst en de cosleeper was vanaf dat moment een no go. Ze slaapt nu op een dubbelgevouwen voedingskussen. Niet ideaal maar dat geeft haar geborgenheid en ik was allang blij dat ze sliep. Zelf in slaap vallen lukt nog niet, we wiegen haar in slaap met kussen en al en leggen haar dan bij ons in bed. Ze wordt nog een paar keer wakker en dan wiegen we haar weer in slaap. Nu ben ik al een aantal dagen aan het oefenen met het zelf in slaap vallen in haar cosleeper. Naar boven, gordijnen dicht, slaapzakje aan, knuffel met white noise en moe maar wakker wegleggen. Dat is 9 van de 10 keer gelijk krijsen. En die ene andere keer blijft ze met grote ogen een beetje om zich heen kijken rn begint daarna alsnog met huilen. Ik heb al een gedragen tshirt van mij bij haar gelegd. Troost haar en leg haar weer neer. Naast haar bed, in de kamer of op de gang, ze blijft overstuur. Nou hebben wij er zelf op zich geen moeite mee als ze bij ons in bed slaapt maar ik wil het niet zo ver laten komen dat ze straks doorheeft hoe ze dat voor elkaar krijgt. Heeft er iemand tips voor mij? Hoe ging/gaat dat bij jullie? Laten huilen ben ik niet zo’n fan van en dan raakt ze alleen maar meer overstuur. Ze heeft trouwens geen speen en drinkt ook niet uit de fles (die weigert ze)<br /><br />Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. </p>