zelf inbakeren

Hallo

Mijn zoontje (9wk)  is eigenlijk de laatste 2 wk onrustig met slapen gaan. De laatste dagen wordt het eigenlijk steeds erger. Veel huilen voordat hij gaat slapen als hij al gaat slapen. Vooral overdag. De avond en nacht gaan goed. Veel haze slaapjes en snel wakker. Gisteren heeft hij verdag misschien een uur geslapen.
Het begon vanmorgen weer zo. Toen dacht ik vanmiddag dit gaat niet de goede kant op. Voor hem en de rest van het gezin niet. Maar vooral voor hem
Nu heb ik hem vanmiddag in hydrofiele luier s gebakerd (gezien via een web pagina).
Hij slaapt al ruim 1,5 uur.
Zou het werken of is het toeval. Ik ga het in ieder geval proberen

Moet ik hiervoor eigenlijk het cb inlichten of op eigen houtje?
Is het veilig genoeg in die luiers?

Als het werkt wil ik een pacco doek kopen wil eerst testen met die luiers of het werkt.
Anders is het een dure aanschaf als het niet werkt.

Wie heeft er meer ervaring hiermee??

BVD

Groetjes Gienie

Hallo

Wij hebben Loek ingebakerd met hydrofielluiers toen hij een paar weken was. Ons CB radde hydrofielluiers af als de baby groter was, voor toen hebben we een pacco doek voor kleine baby's van hen kunnen lenen. Als baby's groter en sterker zijn, kunnen ze zich uit de doeken wringen als het niet helemaal goed zou zitten, zeiden ze. Als de doek omhoog kruipt, komt die misschien over het gezicht te liggen. Ik ben Paccodoeken gaan gebruiken nadat ik het eerst met een ander merk een paar keer heb geprobeerd. Luiers durfde ik niet meer. Maar mijn buurvrouw heeft het altijd met de luiers gedaan en het is wel goed gegaan.
Het is je eigen keuze of je het aandurft of niet.

Groeten,
Rosanne

Hij slaapt nu al bijna 4,5 uur al weken niet meegemaakt.
Ik heb via marktplaats al op een pacco doek geboden dus heb tot een akkoord te komen. Anders kopen we een nieuwe.

Verlopig doe ik in doeken op een goede manier
hij kan echt niet los (maar zeg nooit nooit)

Groetjes Gienie

Hoi Gienie,
Ik heb het precies zo gedaan, ook met hydrofiele luiers. Ik wilde eerst proberen of het inbakeren wel zou helpen. Toen ik echt resultaat zag heb ik ook een paccodoek gekocht.
Het is een dure doek als je hem nieuw koopt, maar hij  is mijn geld dubbel  en dwars waard geweest!!

Groetjes Sonja

Hoi Gienie,

Super dat inbakeren hè!!! De pacco doeken zijn heel handig, inderdaad het geld dubbel en dwars waard. Ik zou trouwens het CB wel even laten weten dat je inbakerd. Als de heupjes van je kindje bijv. niet helemaal goed zijn, is het namelijk niet altijd verstandig om in te bakeren.

Succes ermee!!

Groetjes Janine

Terug
Bovenaan