<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Mijn baby van 5 maanden valt niet in slaap. We hebben van alles geprobeerd:</p><p>- meteen na de voeding in bed leggen</p><p>- na een uur, 1,5 of twee uur wakker in bed leggen.</p><p>- gordijnen open, half dicht of dicht.</p><p>- met of zonder lampje</p><p>- voor slaapsignalen in bed</p><p>- jengelig in bed leggen</p><p>- 's avonds in bad doen.</p><p>- white noise of andere geluiden</p><p>- het maximale wat ik aan kon is 1,5 uur krijsen. Toen was het ook tijd voor de volgende voeding. Na die voeding sliep hij naast mij 2 uur (logisch, doodop)</p><p>Het probleem is dat hij aan mijn borst wel in slaap valt, maar leg ik hem weg is het krijsen. </p><p>Het is niet dat hij niet moe is, want ik zie hem geeuwen en in zijn oogjes wrijven. Ook worden zijn oogjes kleiner.</p><p>Qua voedingen zitten we in een prima ritme. Toen hij kleiner was ging hij wel uit zichzelf slapen, dus er is ooit een kantelpunt geweest. Alleen geen idee wanneer of hoe. 's Nachts slaapt ie trouwens ook prima, van half 10 tot de volgende ochtend. Hij lijkt alleen wiegend, wandelend en rijdend in slaap te vallen.</p><p>Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En wat we kunnen proberen? Want het wordt steeds zwaarder om hem te wiegen (hij is bijna 10 kg)</p>