A
Anoniem
Guest
<p>Dag Allemaal, </p><p>Wij zijn al 2 jaar aan het proberen voor een tweede kindje maar het wil niet lukken.</p><p class="MsoNormal"><span lang="NL-BE">De afgelopen 2 jaar werden alle hoeveelheden Clomid geprobeerd soms mét eisprong en soms niet.</span><span lang="NL-BE">Nu sinds 8 maanden overgestapt naar Femara, ook deels zonder reactie maar ook mét, maar ook weer zonder positief resultaat.</span></p><p> </p><p class="MsoNormal"><span lang="NL-BE">Nu blijft onze gynaecoloog maar Femara voorschrijven en</span><span lang="NL-BE"> ik vraag mij af of we zelf kunnen opteren om verder te gaan op een andere methode? </span></p><p>Hij moet toch zélf al beseffen dat dit niet de weg zal zijn... </p><p>Ik raak eerlijk gezegd enorm gefrustreerd en zeker gezien mijn man halverwege de 40 is en ik zelf ook mid 30 ondertussen.</p><p>Mijn vriendin heeft dezelfde gynaecoloog en werd na 2 pogingen Clomid direct overgezet naar Menopur mét IUI (terwijl zaad van man volgens vriendin OK is) met als resultaat dat ze in de 1e poging zwanger zijn.</p><p>Iemand tips? </p>