zelf koken

mijn kindje is net 1 geworden is gewend aan potjesmaaltyden nou wil ik zelf gaan koken maar is elke keer brullen als ik hem dat geef help wie heeft er een goeie tip voor me zodat hij zelf gemaakt gaat eten manu

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik zit met hetzelfde probleem. Ik hoorde laatst van iemand dat het helpt als je een beetje uit een potje mengt met een beetje zelgekookt.

Hoi

Dat hoor je heel vaak datis ook de rede waarom ik ben begonnen met meteen vers. De potjes zit weinig tot geen smaak aan. En als je dan vers krijgt dan proeft dat anders en de structuur is ook heel anders dan de potjes.

De enige tip die ik heb is om een dag of 4 het zelfde aan te bieden. Dus 4 dagen worteltjes.
En dan gezellig bij jullie aan tafel als jullie zelf eten en wie weet word er wel wat van je bord gepikt.

Groetjes joyce mama van Mara

Mijn dochtertje van bijna 5 maand krijgt nu ook haar eerste hapjes,en idd gelijk vers,met de staafmixer,
Wat je zou kunnen doen is het de eerste tijd mengen,en dan steeds meer vers en minder potje
En wat ook kan helpen is de eigengemaakte maaltijd in een leeg schoongemaakt potje te scheppen,zo hou hem misschien wel voor de gek!
succes

Hoi hoi,

Ik ben ook begonnen met verse groente prutjes te maken, maar mijn dochter wilde daar gewoon maar heel weinig van eten. Niet dat ze het vies vond maar echt lekker was het nu ook niet. Ik ben toen toch maar potjes gaan kopen, want ook de tip van dagen achterelkaar hetzelfde ging niet zo goed. Ik ben nu wel binnenkort van plan om de potjes met vers te mengen. Ik heb ook de appelmoes-truc gehoord....dan doe je door het vers een lepel appelmoes en dat moet er ook wel ingaan...

Ik ben benieuwd!!
Succes allemaal met de happies

Terug
Bovenaan