zelf koken

uhh, gemak?
Ik geef beide nog niet. Heb wel al een voorraad potjes staan en een voorraadje enthousiasme om ook zelf te gaan koken.
Maar ik ben wel van de makkelijke, dus ik vrees het ergste . .
Liefs Phira

hoi

ik kook ook het meeste zelf, soms krijgt ze een potje..ik doe meestal wat meer klaar maken, ik maak meestal 6 porties klaar. de porties doe ik in de diepvries.
als ik  er 1nodig heb doe ik haar eten in de magnetron en dan goed heet maken (dit is om de bacterieen onschadelijk te maken)  

ik vind dat erg makkelijk, eens in de zoveel tijd sta ik een tijdje in de keuken om alles klaar te maken, maar ik doe het graag, op die manier kun je de kleine al wat sneller laten wennen aan je eigen keuken. die potjes zijn niet vies maar hebben veelal een en dezelfde smaak vind ik..

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Hoi,
Zelf maak ik ook grotere hoeveelheden die ik dan per portie in de diepvries doe. Makkelijk en een stuk goedkoper dan potjes.
Ook qua meeeten is het makkelijker, je kunt veel eerder je kindje met de pot mee laten eten omdat ze het al gewend zijn.
(Ging met de vorige 2 tenminste wel zo)
Groetjes Son

In het begin at Yoëll nog niet zoveel en was het alleen nog maar oefenen en wennen.
Dus hebben we de potjes genomen. Al vrij snel moest hij het fruit uit de potjes niet meer dus ben ik zelf gaan maken. Over 2 weken is hij een half jaar en dan ga ik zelf koken en dan een grotere hoeveelheid en invriezen.

Gr Pauline

Terug
Bovenaan