zelf luier uitdoen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Nikita krijgt al een tijdje broekjes aan , maar ze heeft ook nog gewone luiers voor de nacht.
Nu heeft ze dus vanochtend zelf haar luier uitgedaan , die was dus droog , en ze had een klein beetje in bed geplast.
Nu zit ik erover na te denken om 's nachts de luier uit te laten en het potje bij haar op de kamer te zetten.
Wat vinden jullie hiervan?
' s ochtends en 's avonds gaat ze al op het potje en dan plast ze wel dus dat is   geen probleem.

Groetjes jessica

doe wat je hart je ingeeft zeg ik altijd. Proberen kan geen kwaad maar houd er wel rekening mee dat t n natte bende kan worden. Heb je wel n zeiltje op haar matrasje?
Succes in ieder geval!
Groetjes

Ik zou zeggen,als jij denkt dat ze eraan toe is,gewoon proberen.
Al lijkt het me nog een beetje te vroeg.
Kun je niet beter beginnen met overdag zindelijk maken?
Je moet er toch rekening mee houden dat je een paar keer per nacht haar bedje moet verschonen.
Ik zou daar weinig trek in hebben,haha.
Succes.
Groetjes Tanja.

veel succes ermee
maar ik zou persoonlijk nog ff wachten
eerst zorgen dat ze overdag zindelijk en dan 's nachts proberen ik heb echt mijn nachtrust nodig en heb echt geen zin om een aantal keer mijn bed uit tekomen om een bedje te verschonen

saskia

Ik denk dat je je nachtrust vooral nu beter kan gebruiken en idd gewoon overdag gaan proberen.
Succes
Groetjes Esther

En snachts een broekje? Of krijgt ze die ook uit?

Je kunt ook een pyama aan 1 stuk aantrekken. Dan kan   ze er niet meer bij. (of een romper...)

Ik zou het ook eerst maar eens overdag gaan oefenen. Zelfs goed geoefende potjes kinderen plassen snachts nog in bed... Dus ik geef je weinig kans dat het gaat lukken.

Liefs Nelleke

Hoi meiden ,

We hebben besloten om Nikita eerst inderdaad maar overdag zindelijk te maken.
' s ochtends en 's avonds gaat ze al netjes op het potje en plast ze ook en   ook na het douchen.
Dus we zijn goed op weg.

Groetjes jessica

Knap hoor! Julian is nog niet zover. Hij beseft nu wel wanneer hij heeft gepoept en wil dan wel een schone luier (dus het allereerste begin is er!). Maar ook al heeft hij een liter plas in zijn luier, hij vindt het niet nodig dat die verschoond wordt. Die luiers van tegenwoordig absorberen gewoon té goed, hahaha!
Ik denk dat wij in de zomer gaan beginnen met zindelijkheidstraining.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan