zelf omdraaien

Hallo allemaal,

MIjn kindje is nu 5 maanden en kan zich al omdraaien. Vanaf de rug naar de buik, geweldig gezicht. Is dit vroeg of laat? Hoe oud zijn de baby's ongeveer als ze dit kunnen?
Doei
 
dat weet ik niet precies maar mijn dochter was ook zo met 5 maanden ongeveer, mijn dochter zit nu zelfstandig is 8,5 maand, ik dacht dat ze hier laat mee was, maar gisteren zei cb dat ze harstikke vlug was( ongeveer met 10,maanden zitten ze pas) ook trek ze zich al op aan de box daar schrokken ze zelfs van, nee je heb vroegertjes en latertjes de jouwe is ook en vroegertje,( harstikke leuk toch)
 
Mijn dochter (6,5 maand) kon met 5 maanden van haar buik naar haar rug draaien, maar de andere kant op niet. Nu kan ze sinds een week van haar rug naar haar buik draaien, maar is vergeten hoe ze dan weer teug kan...resultaat: mama kan elke 2 minuten een spartelend meisje terug draaien op haar rug. Wat ze wel doet nu, is haar knietjes onder haar buikje trekken en wat afzetbewegingingen maken. Dan dat kleine gatje de lucht in, het is een erg komisch gezicht. Ik ben benieuwd wanneer ze gaat kruipen!!

Ik hoop ook dat ze snel kan zitten, ik heb vreselijk zin om met haar op de fiets te kunnen!!

Groetjes, een ongeduldige mama.
 
Mijn jongste zoon kon zich met 2,5 maand al omdraaien van rug naar buik. Van buik naar rug met 4 maanden. Hij is nu zeven maanden en staat op handen en voeten en kruipt. Mijn oudste kon zich pas omrollen met veertien maanden, heeft niet gekropen maar schoof op zijn billen de kamer door. Ieder kind is anders
 
Hoi hoi,

Ik heb 2 jongens en ik merk dat da jongste dus een stuk sneller is dan de oudste.
Lorenzo is de oudste en Dylano de jongste dus.
Lorenzo draaide rond zijn 4 maanden van rug naar buik.
Dylano wordt morgen 12 weken en probeert het nu al.
Ook zet hij zich al af met zijn voetjes en als hij dan tegen me aanhangt is het net of hij staat!!!
Ook brabbelt hij aan één stuk door en duwt hij zich al omhoog op zijn armpjes.
Zelf vind ik het deze keer allemaal errug snel gaan,maar misschien lijkt dat alleen maar omdat Lorenzo er allemaal wat later mee begon.
Misschien dat iemand van jullie weet of Dylano onderdaad zo snel is als het lijkt of dat Lorenzo gewoon wat trager was.

Groetjes Sue xxx
 
Mijn dochter rolde van haar rug naar buik met 15 weken, van haar buik naar haar rug met 20 weken. Ze kroop met 5 maanden en ging zelf zitten met 6 maanden en trok zich op in de box tot staan ook met 6 maanden.
 
Terug
Bovenaan