Zelf pregnyl zetten : mislukt?

<p>He... </p><p>Gisteren moest ik mijn eerste keer pregnyl zetten. De gynaecoloog zei via mail van je mag dat zelf in je bil zetten (eerste kwadrant) met korte intra musculaire naald. Nu kon mijn man niet, en had ik al 40 minuten in de wachtzaal gezeten in het ziekenhuis tot ik besliste van ik zal het dan effectief maar zelf doen. Maar ik denk dat ik het fout gedaan heb (ook moeilijk zien zo in je eigen bil), ik voelde veel weerstand bij de injectie (kreeg bijna niets uit de spuit) en hoorde opeens een plofje en natte plek. Ik ben dus bang dat de naald niet goed aangesloten was en dat er eigenlijk niets is binnen gegaan. De gynaecoloog dan maar gebeld en die zei dat het wel goed geweest zal zijn maar was er niet gerust op. Ik dacht dan deze morgen, doe ik even een early pregnancy test om te kijken of er HCG in mijn systeem zit - > negatief. Kan mezelf nu wel voor het hoofd slaan dat ik niet langer in het ziekenhuis gewacht heb (of in de buik geplaatst, maar mail zei expliciet buik). Heeft iemand zo ook al eens gevaren?</p><p>#fail ?</p>

Tja dat kan dan kon je beter in je buik doen of je boven been
Maar het hoeft niet te betekenen want bij iedere mens is het anders met die hcg  want na terugplaatsing tests ik na 8 dagen terwijl staat 2 weken wachten en ik was positief en  ben nu gewoon al 14 weken zwanger 

Terug
Bovenaan