Zelf spulletjes naaien?

<p>Hallo,</p><p>Zijn er mensen die zelf spullen naaien, bv een winkel doen, dekentjes, verschoning hoes of maxicosi hoes?</p><p>Heeft iemand leuke patiëntjes daar voor en tips.</p><p>Mijn moeder gaat me leren naaien zodat ik zelf dingen kan gaan maken.</p><p> </p><p>Liefs, IB</p>

https://www.bol.com/nl/p/annie-do-it-yourself-baby-uitzet-zelf-maken-deel-i/9200000090992720/?Referrer=ADVNLGOO002008P-G-69733009658-S-840526348468-9200000090992720&gclid=EAIaIQobChMIpaiNkPyq5gIVkOF3Ch0C0g1qEAQYAyABEgIF4_D_BwE
dit is een super boek! Ze heeft er 3. 
hiermee is het mij ook gelukt?

Hoi,
Burda heeft twee Burda baby tijdschriften uitgegeven, ik vind de maatvoering daarvan goed. Er staan ook patronen in voor andere dingen dan kleding. Enne... Al eens bij de bibliotheek gekeken? Knippies (tijdschrift) en naaiboeken zijn volop te leen! Ook boeken om te leren naaien. Veel plezier! 

Er is ook een facebookpagina met gratis patronen kinderen als je daarop zoekt kun je toegang vragen. Er zitten heel veel patronen in. En mensen die graag helpen als je ergens tegen aan loopt. 
Ik ben zelf net ook begonnen om eea zelf te maken. :)

Ik heb zelf veel inspiratie opgedaan op Pinterest. Er staan zowel werkbeschrijvingen als patronen op, ligt er maar net aan eat je wilt maken. Ik heb nooit naailes of iets gehad, maar mij is het gelukt om een babynestje te maken. Erg leuk om te doen!

Terug
Bovenaan