Zelf staan

Hoi,

Na het kruipen heeft Sem nu ook door hoe hij zelf moet gaan staan. Donderdag lag hij te jengelen in de box maar dat doet hij wel vaker dus niets aan de hand dacht ik. Toch ging ik maar even kijken en daar stond meneer. Ik schrok wel want wij hadden de box nog niet omlaag gedaan dus dit hebben we 's avonds maar gelijk gedaan. Sem is nu 8,5 maand.

Groetjes Cindy

Hiep hiep hoera.
Leuk he.
Yoëll trekt zich nu ook zelf op tot zit, alleen kiept hij dan nog wel snel om, omdat hij veel te veel ziet en wil wat om zich heen ligt.

Pauline

Hoi hoi,

Leuk is dat he.
Mama helemaal trots en je kind een big smile!
Die van mij vindt het ook erg leuk om te staan en vindt dat nu weer interresanter dan zitten.

groetjes kaat

Geweldig he wat ze nu allemaal ontdekken...

Yoëll is nu bijna 8 maand...nog 4 daagjes....

Hij zit al een hele tijd en staan doet ie ook al vanaf dat ie 6,5 maand is...en ja ik ben toen ook geschrokken want ik was aan het bellen en hij begon in eens keihard te lachen....stond ie al voorover te hangen...op de manier van ik val er zow uit.....pfff gelukkig was ik er ook op tijd bij...

Yoëll loopt sinds 2 weken ook in de box, rond de tafel en stapt er aan onze hand ook aardig op los....hij vind het zelluf ook helemaal geweldig dat ie dat kan want hij lacht en schaterd het uit...

Vanaf donderdag gaat ie ook uit zichzelf zitten...maar dat is nog heel af en toe....en kruipen doet ie ook nog nie...

Groetjes Denise

Thomas begint nu voorzichtig te tijgeren en ook sinds deze week: STAAN!!
Ik vind het helemaal geweldig, mijn kereltje gaat zelf staan vanaf zit. Ik was zo vreselijk trots toen ik het zag. Gelukkig hadden we zijn bedje en box al 4 weken geleden laten zakken want hij trok zich steeds verder op namelijk. Thomas is nu 7,5 maanden.
Wat zijn we een trotse moederkloeken allemaal he, hhahaah?

-X- Marieke

Haha Denise, hij vind dat kruipen helemaal niet boeiend meer.
Hij kan al zoveel. En wat is hij snel met lopen zeg!!
Hoop dat het aan zijn naam ligt, want dan hebben we hier ook wat minder frustratie in huis. Jeeej

Pauline

Hi hi, ik ben nog niet helemaal wakker!
Plaats net een berichtje over het staan en lopen.
Die kleine van mij (15-08-2006) trekt zich sinds kort ook op aan de box maar vervolgens kan hij er niks mee. Hij valt op een gegeven moment weer om en ligt dan boos te gillen in de box want hij kan niet zelf gaan zitten!
Ook stappen aan de hand is helemaal geweldig.
Het punt is nu dat hij alleen maar wil staan en lopen maar eigenlijk kan hij dan nog helemaal niet! Als hij dus gewoon even in de box moet spelen of op de grond dan is het brullen want hij wil lopen en staan.

Hoe gaan jullie met die gefrustreerde kinders om?

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan