zelf te vroeg geboren... kleine straks ook????

hoi hoi

beetje rare vraag misschien maar ik vraag het me soms af...
ik ben zelf met 33 en halve week geboren... is de kans nu ook groter als normaal dat mijn kleine ook te vroeg geboren wordt?????
zo vroeg als mij hoop ik natuurlijk niet.....maar ik ben wel benieuwd of jullie daar ervaring mee hebben?????

liefs wilma

nu 29 weken

hoi Wilma,

Weet het natuurlijk niet zeker, maar volgens mij staat dat los van elkaar....   weet natuurlijk niet wat de reden was dat jij je zo vroeg aankondigde en of dat eventueel erfelijk zou kunnen zijn?!

Maar zelf was ik bijv dik een week te laat en onze beide kinderen zijn netjes op tijd gebeoren (de  1 met 39+6 en de ander met 40 precies). Vriendin van mij heeft zelf ook lekker lang gezeten en kreeg zelf wel een prematuurtje..... heb eigenlijk niemand in de omgeving die zelf prematuur was (ja mannen, maar die baren zelf niet hihi).

Zou de vraag anders gewoon eens voorleggen aan je VK/gyn.

groetjes,
Marije

hoi

ik ben zelf 2 weken voor de uitgerekende datum geboren. maar me zoontje is 2 weken later geboren. dus alles is mogelijk. als je er vragen over heb. vraag je verloskundige. die weet er vast er wel iets van af

groetjes danielle

hoi,

volgens mij kun je er weinig over zeggen, mijn man en ik zijn allebei veel te vroeg geboren, maar onze eerste bijna twee weken te laat. Dus ik zou gewoon afwachten!

groeten,

Erica

Denk ik niet hoor! Mijn moeder liep bij mij ruim 2 weken over, de bevalling begon spontaan op de dag dat ze me zouden halen. Ook mijn zusjes zijn zo lang blijven zitten....En zelf ben ik met 39 weken bevallen van mijn zoontje. .....

Terug
Bovenaan