zelf verzonnen namen?

Al zoveel sites afgezocht.... Ik zoek een onbekende meisjes naam die je zo goed als nooit hoort. Mag best zelf verzonnen zijn. Namen die in de top 20 zijn vind ik wel mooi opzich maar iedereen noemt ze kindje zo! Zucht begin het een beetje benauwd te krijgen straks lig ik persend nog over een naam na te denken.

Helppp
 
lastig he een naam bedenken
vonden wij ook bij de eerste
hadden al heel lang een jongensnaam, maar konden het maar niet eens worden over een meisjes naam.
maar uiteindelijk toch een ingeving gekregen, helaas voor jou kan ik haar naam hier niet opschrijven, maar ik weet wel zeker dat er in nederland zo goed als niemand is die hetzelfde heet.
ik zou zeggen volg je gevoel. luister om je heen
bekijk de aftiteling van films succes het lukt je vast
 
Humm nou ben ik erg nieuwsgierig naar die naam.......



Maar ja ik weet ook een naam die ik maar 1x in mijn leven gehoord heb maar kan hem absoluut niet opschrijven want dan weet iedereen gelijk wie ik ben (als er bekende mee lezen dan hé)

ofwel je heb niks aan mijn reactie
 
Ik zou me daar niet zo druk om maken, maar gewoon iets kiezen wat je mooi vind, goed voelt en je kind graag geeft. Mijn oudste heb ik, 12 jaar geleden, Isis genoemd. Toen hoorde je het nooit, nu wordt ik er dood mee gegooid. En at moet ik doen, vertellen dat het toen echt bijzonder was?!
 
Tja, ik kies ook echt geen namen uit de top 20, maar vind toch dat een naam niet al te bijzonder hoeft te zijn. Ik zou de naam voor ons kindje hier ook niet plaatsen, maar mijn nichtje heet bijvoorbeeld Eliatha (bijbelse naam). Dat hoor je nooit, maar ik zou het zelf niet zo snel meegeven aan mijn kind. Je kind is voor jou toch al bijzonder en door het zo afwijkend te maken, kweek je alleen maar buitenbeentjes.
 
Onze zoon heet Myron (spreek je uit als Mieron) We hadden deze naam eerst voor een meisje en uiteindelijk kan het ook voor een jongen. Het is een echte Myron en onze verloskundige had deze naam nog nooit gehoord, dus dat zegt al een hoop. Op school is hij ook de enige. Dus dat is wel leuk!
Succes, want het is echt heeeeeel moeilijk. Ook nu voor ons voor de 2e.
 
succes met zoeken en bedenken.... het is moeilijk, maar uiteindelijk vind je een naam die echt bij je past...

Voor eenmeisje heb ik ook een naam die zelden voorkomt in nederland heetten geloof ik maar 3 mensen zo hier...

Succes
 
Terug
Bovenaan