Zelf weeen opwekken?

<p>Hallotjesss,</p><p>Heeft er iemand tips over hoe je zelf je bevalling een beetje kan opwekken? Of is dat echt niet mogelijk om zelf te doen? Ik ben benieuwd?</p>

Ze zeggen pittig eten..ananas eten of zelfs seks ?
nee maar weet niet of het helpt..ben zelf bevallen na 41w2dagen... dmv strippen..

hoever ben je nu?

Ik was met 39 tot 40+4 3 x gestript.. niets werkte tot grote frustratie. Ananas en bitter lemon ook geen succes. Tot een vriend appte... loop even 5 x naar zolder en terug dan begint de bevalling binnen 24 uur. (2 trappen).  Uit wanhoop gedaan, rond uurtje half 2 in de middag. Had net controle gehad van de vk wat telleurstellend was dus ik dacht ik doe dat..
nou je raad het al, 10 uur in de avond begonnen de weeen en half 8 in de ochtend lag onze kleine man op mijn buik. ?
succes met de laatste loodjes! 

Ik was met 39 tot 40+4 3 x gestript.. niets werkte tot grote frustratie. Ananas en bitter lemon ook geen succes. Tot een vriend appte... loop even 5 x naar zolder en terug dan begint de bevalling binnen 24 uur. (2 trappen).  Uit wanhoop gedaan, rond uurtje half 2 in de middag. Had net controle gehad van de vk wat telleurstellend was dus ik dacht ik doe dat..
nou je raad het al, 10 uur in de avond begonnen de weeen en half 8 in de ochtend lag onze kleine man op mijn buik. ?
succes met de laatste loodjes! 

Wij hebben op een woensdagochtend sex gehad en woensdagavond begon het ;)
Ananas en pittig eten heb ik ook gedaan ?. Overigens helemaal geen slecht idee om lekker uit eten te gaan nu! Thais? ? Duurt nog wel even voordat je dat weer kan doen!

Terug
Bovenaan