zelf ziek zijn en voor je kindje zorgen

Hoi,

moet even mijn ei kwijt...
Ik heb sinds maandag koorts, hoofdpijn en ben erg verkouden. Dat kan allemaal nog veel erger natuurlijk maar toch.
Liefst wil je de hele dag in je bed liggen, maar als moeder kun je nou eenmaal niet ziek zijn. Ik vind het zo frustrerend dat ik nu minder goed voor m'n kleine mopje kan zorgen. Heb helemaal geen fut en energie. En dan heb ik nog maar een kleintje. Hoe doe je dat als je meerdere kinderen hebt?
K ga vanmiddag eens naar de huisarts, misschien is het een holteontsteking en zorgt een antibiotica kuur voor resultaat.

Groetjes!

Voor een  2 maanden  terug was ik ook érg ziek en Kay ook,.. Dat valt inderdaad niet mee dan. Valt dan erg zwaar je kleine te verzorgen en er de hele dag mee bezig te zijn.

Maar ook dát hoort erbij,..

Heel veel beterschap!!

Esmé mv Kay

Hier zitten we in hetzelfde schuitje...
Papa is gelukkig zo lief (en heeft de mogelijkheid) om eerder thuis te zijn uit zijn werk.
Gister dus al lekker om 20 uur in bed gedoken.
Vandaag even lekker gestoomd met vix, daar knap je een klein beetje van op.
Even de huisarts bellen vanmiddag, wie weet hebben ze een wondermiddel

Pauline

Vervelend zeg, ja als mama kun je niet meer lekker ongestoord ziek zijn en een dagje onder de wol.
Misschien kun je een dagje opvang regelen bij familie-vrienden?
Ik had het  in januari ook en dan met twee meiden is geen pretje.
Nou ik wens je heel veel beterschap!!!!!!

groetjes Danielle.

beterschap, wij hebben het een maand geleden gehad. Mijn man en ik waren allebei ziek en hebben om de beurt voor de kinderen gezorgd. Het is niet anders.
Hopelijk knap je snel weer op.

Groetjes sandra

hier vorige week hetzelfde probleem. Alleen kindjes ook ziek, Nikki had een dubbele middenoorontsteking en flinke opgezwollen amandelen, waardoor alle voeding die ertegenaan kwam weer volop terug kwam. Timo had een flinke griep en toen werd mama ook gevelt. Papa heeft dus vrij moeten nemen, want het ging echt niet. We hebben Timo 1 nacht bij oma laten slapen om beide kindjes genoeg aandacht te geven en ik heb een paardenmiddel van de huisarts gekregen, waardoor ik na 3 dagen een stuk beter was

Bedankt voor jullie medeleven!   Doet de mens toch goed....
Ben naar de HA geweest en heb inderdaad een bijholteontsteking. Nu aan de antibiotica, hopenlijk zakt de koorts dan snel. David had vanavond  38.4 koorts dus morgen maar samen zieken denk ik. (zal denk ik van de tandjes zijn). Gelukkig is mijn mams vandaag komen helpen.  

Pauline jij ook veel beterschap!!!!  

Groetjes.

Ik ben gelukkig nooit ziek en Thomas is ook nog niet ziek geweest, afkloppen maar weer! Maar ik herken het wel een beetje hoor. Als ik uit de nachtdienst kom draai ik gewoon altijd de dag door. Ondanks wat vermoeidheid is dit goed te doen. Ik kan dan wel goed merken dat ik wat sneller geirriteerd ben.... Gelukkig doet zo'n blije glimlach van het frummeltje dan wonderen, kan ik er weer even tegen, hahaha!

Sterkte allebei! Knuf, Marieke

Terug
Bovenaan