Zelf ziek

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie ook zo vaak zelf ziek zijn na de bevalling en zwangerschap?
Het lijkt bij mij wel alsof ik gewoon GEEN weerstand meer heb. Alles wat voorbij komt maakt me ziek, terwijl ik voorheen nooit grieperig of verkouden was.
Eerst dacht ik dat het eraan lag dat mijn dochter naar het KDV gaat, maar nu ben ik bijvoorbeeld weer verkouden en heeft zij niets! Gelukkig maar hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is toch wel gek dat een 5 maanden oude baby een betere weerstand heeft dan een 24 jarige moeder...
Wie heeft dit ook?

Groetjes, Sarah

Daar heb ik gelukkig geen last van! Maar ik wens je wel beterschap, want het vreselijk lastig om ziek te zijn met kinderen.... Hopelijk is het snel weer over en blijf je dan een tijdje gezond en fit!

Groetjes,

Eveline

Sinds ik kinderen ben ik eigenlijk nooit meer ziek. De oudste is nu 7.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik daarvoor ook weinig ziek was.
Veel sterkte.

groetjes,
Monique

Hmm haha
Beetje jammer dit! Ik had toch wel gedacht dat anderen dit ook zouden hebben!
Ik begin me nu nog wel meer af te vragen wat er mis is. Ik ben normaal ook nooit ziek! Heb vandaag in ieder geval echinaforce druppels gekocht, die schijnen je weerstand te verhogen. Verder slik ik al vitamine voor vrouwen die borstvoeding geven.
Tsja, er zit misschien niets anders op dan alles maar uitzieken. Ik word gewoon een zwak ziek en misselijk type denk ik...
Toch, als er mensen zijn die dit ook hebben, laat het weten! Dan voel ik me iets minder zielig in mn eentje...haha.

Jawel hier ook een zieke! De laatste maanden valt het gelukkig mee maar was in de eerste drie maanden na de bevalling drie keer ziek (wat meer was dan in de twee jaar daarvoor). Verder om de haverklap schimmelinfectie bij mijn mond , tenminste dat denk ik want het is telkens een week weg, en dan is het er weer, heel irritant ga vrijdag naar de dokter want het moet weg van mij (is geen koortslip, heb ik namelijk ook wel eens gehad maar dit is anders).

Ik wijt het maar aan het ontzwangeren in combinatie met bv, maar ik heb het dus ook: een weestand van   &%$#@ terwijl ik "vroeger" nooit iets had. gaat vast weer voorbij.

Beterschap!

Terug
Bovenaan