zelf zitten

A

Anoniem

Guest
hallo,

mijn zoontje volgende week 6 mnd. wilt zelf de hele tijd rechtop zitten, hij kan nog niet zelf vanuit het liggen gaan zitten, maar als hij even op de bank ligt tegen een kussen gaat hij wel zelf rechtop zitten, nou had ik hem vanmiddag voor de gein op het speelkleed neergezet en hij bleef nog zitten ook!! hij hield zichzelf in evenwicht en speelde met zijn speeltjes, nou weet ik alleen niet of dit al wel mag, mijn dochtertje kon zelfstandig zitten met 7 mnd. maar met 6 mnd. lijkt mij wel erg vroeg.of zou een half uurtje per dag helemaal niet erg zijn?
hoe denken jullie daarover?

groetjes susanne

Als je hem moet ondersteunen met kussen en dergelijke, dan zou ik het niet te lang doen. Maar als hij het echt zelfstandig kan, waarom niet. Lijkt me dat hij er gewoon aan toe is. Je ziet snel genoeg of hij moe wordt of het niet meer volhoudt.

Idd niet te lang, dan kan het niet veel kwaad hoor. Officieel mag het pas als ze zelf vanuit kruip-ligstand kunnen gaan zitten. Dan is het ruggetje pas sterk genoeg om het aan te kunnen.
Maar zolang je hem niet úren laat zitten (valt tie vanzelf om door vermoeidheid )
Kan het niet veel kwaad, lijkt me.
Sil

Terug
Bovenaan