zelfbruinende creme gebruiken mag dat?

Mag je tijdens je zwschap zelfbruinende creme gebruiken?
Heeft iemand dit al gevraagd bij de vk?
Ik dacht zal wel prettig zijn om de beentjes iets bruiner te hebben in een positierokje.
Ik ga het zeker vragen maar ga pas over 3 weken weer naar de vk.
Dus als iemand het weet. ik hoor het graag.

gr. nathalie

Ja, dat mag. Ik gebruik zelf een dagcrème met een beetje zelfbruiner (Oil of Olaz) zodat ik er niet altijd zo moe uitzie.

Ook vlak voor de bevalling even je benen een paar keer smeren met zelfbruinende crème zodat je niet van melkflessen hebt.

Anne
31wk 3e kind

Ja, dat mag. Ik gebruik zelf een dagcrème met een beetje zelfbruiner (Oil of Olaz) zodat ik er niet altijd zo moe uitzie.

Ook vlak voor de bevalling even je benen een paar keer smeren met zelfbruinende crème zodat je niet van melkflessen hebt.

Anne
31wk 3e kind

Nou dan ga ik vast beginnen met smeren, beter........
Ik wil voor de ontspanning wel onder de zonnebank maar heb een hele lichte huid dus dat is 5 minuutjes en ik moet alweer onder de snelbruiner vandaan.

Thanx voor jullie antwoorden

gr. nathalie

Nou dan ga ik vast beginnen met smeren, beter........
Ik wil voor de ontspanning wel onder de zonnebank maar heb een hele lichte huid dus dat is 5 minuutjes en ik moet alweer onder de snelbruiner vandaan.

Thanx voor jullie antwoorden

gr. nathalie

ik zou alleen de créme nemen en niet onder de zonnebank. Het mag op zich wel, maar je hebt kans pigmentvlekken (ook op je gezicht!!!) te krijgen, ook wel zwangerschapsmasker genoemd. Alleen, dit verdwijnt niet altijd na de zwangerschap! Dus ik zou het risico niet nemen. Ben zelf iemand die graag onder de zonnebank gaat, maar zodra ik zwanger was, meteen gestopt. Liever bleekjes dan rare vlekken die misschien nooit weggaan...

Terug
Bovenaan