Zelfbruiner tijdens zwangerschap

<p>Hoi!</p><p>Met dit mooie weer heb ik graag jurken aan maar mijn benen zijn  zooo wit natuurlijk haha normaal gebruik ik een bodylotion met zelfbruiner erin, kan ik dat nu ook gewoon gebruiken? Ik ben 29 weken zwanger :)</p>

Hi! 
Ik gebruik de zelfbruiner van Marc Ibane.. Bevat geen parabenen, niet getest op dieren en is volledig vegan. Je betaalt wel iets meer maar dan heb je ook wat + de DHA, het bestanddeel waardoor je een mooi kleurtje krijgt dringt niet door de huid en blijft dus oppervlakig waardoor het niet schadelijk is.. 

Bondi sands is een zelfbruiningsmousse. Vriendin van mij werkt bij een drogist en heb gezien hoe egaal mooi dat is. Zelf die van Marc ibane gehad en moet toch echt snel smeren anders krijg je vlekken en vond het te snel te bruin. Al ben ik wel heel witjes hoor. Bij beide heb je wel echt de handschoen nodig! 

Inderdaad waar! Je hebt echt het handschoentje nodig.. het droogt super snel dus je moet het snel uitsmeren. Omdat ik altijd bang dat ik oranje wordt smeer ik mezelf eerst in met bodylotion en dan daarna de spray zodat het wat mooier blend.. En altijd scrubben een dag van te voren! 

Ja bij beide werd ik nog steeds gewoon bruin door de zon alleen valt het minder op doordat het spul bruiner is dan je eigen huidskleur. De mousse hoef je dus niet snel uit te smeren maar moet je in laten trekken. Bij hele lichte huidskleur niet langer dan 1 uur en als je al bruiner bent mag het 2 uur. De handschoen zorgt dan vooral dat je geen vieze bruine handen krijgt. Maar inderdaad wel van te voren scrubben.

Hier ook een Marc Inbane fan! Wij verkopen het ook in de salon, en Ietie, als je het op de handschoen spuit en dan op je armen/benen of waar dan ook aanbrengt krijg je geen vlekken. Kleine tip want ik ben ook echt een wandelende ramp met zulke dingen haha! Ben alles behalve een meisje meisje, maar dat lukt me nog net haha! Succes ermee dames!

Terug
Bovenaan