Zelfbruiners

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ben vrij nieuw hier op het forum. Uitgerekend op drie november van mijn eerste kindje. Tot zo ver mag ik niet klagen over kwaaltjes, heb eigenlijk niet het gevoel dat ik in verwachting ben. Alles wat slecht voor het kindje is heb ik gelijk afgezworen.

Eigenlijk ben ik behoorlijk ijdel. En met dit mooie warme weer mag je best je benen laten zien. Alleen zijn ze nog behoorlijk wit. Weet  iemand ook... of die zelfbruiners van tegewoordig ook schadelijk kunnen zijn?

Groetjes Evy

Hoi hoi,

Voor zover ik weet kan dit in z,n geheel geen kwaad, en is dit juist een alternatief voor zonnebank en lang zonnen (dit word namelijk wel beide afgeraden!!)
Enne.. ik heb ook zojuist mijn benen ingesmeert met de zelfbruiner van Etos!

Veel suc6 met je zwangerschap!!

Liefs,
Marieke
Mara bijna 20 maanden
zwanger 40,1 week!!

kan geen kwaad alleen het stinkt en ik werd er mega misselijk van! Met je benen in de zon mag gewoon hoor! Zorg alleen dat je niet oververhit raakt!
gr.Ing

Hoi.
Ik lig ook gewoon in de zon hoor. Ik smeer me gewoon heel goed in met de zonnefactor van mijn zoontje haha, mijn buik goed bedekken, en dan ga ik ook gewoon liggen hoor. Voor mij is dat echt ontspannen!! Met een goed boek heerlijk de tuin in (zeker als manlief net als nu de formule 1 zit te kijken haha..)... Af en toe idd even eruit om te zorgen dat je niet te warm wordt, maar verder voel ik me er prima bij..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan