zelfde kraamhulp?

De vorige keer heb ik een kraamhulp gehad die goed is bevallen; ik zet er echt aan te denken om een voorkeur op te schrijven. Heeft iemand daar ervaring mee of dan weer dezelfde komt. Anders verheug ik me op haar en dan komt er ineens iemand anders!

Lijkt me sowieso afwachten. Ze kunnen zoiemand ook niet wekenlang reserveren voor het geval jij zou gaan bevallen neem ik aan. Het lijkt me sterk dat een bureau daar 100%zekerheid over kan geven.

Ik heb bij de tweede ook een voorkeur opgeschreven maar kreeg niet dezelfde. Kreeg toen een meisje die voor het eerst alleen in een gezin stond. Ik heb die arme meid zelfs nog een soort van getroost na de bevalling want ze had het nog nooit gezien en was helemaal van slag hahahha....... T blijft toch afwachten....

Hoi Marijke,

Ik ga er ook voor, We hadden een geweldige kraamhulp bij Bram. Ik heb ook nog steeds wekelijks contact met haar. Je schijnt het aan te kunnen geven, maar verder weet ik het ook niet.

Binnenkort zal ik het haar vragen en zal ik het even posten hier. Ik hoop dat ze weer bij ons kan/mag komen, heb zoveel aan haar gehad. Vooral met de borstvoeding opstarten. Nu weet ik wel hoe dat gaat, maar niet met een tweeling, vandaar.

Bij welk kraamcentrum zit jouw vorige kraamhulp?

Hoi meiden,

Ze moet maar net op dat moment op 'wacht' staan of vrij zijn en dat komt natuurlijk niet zo vaak voor. Tenzij je een geplande bevalling hebt...
Ik heb al 3 hele fijne gehad, denk elke keer: ik wil de laatste terug en krijg dan iemand die ook weer fantastisch is! Ik hoop maar dat ik weer zoveel geluk heb...

Groetjes!

Hoi Marijke,

Gisteren hebben de bevestiging gekregen dat het goed gaat met de tweeling. Dus de kraamzorg moet nu geregeld worden.

Ik had het telefoonnummer van de vorige kraamhulp opgezocht en haar opgebeld. Allereerst gevraagd of ze weer bij ons wilt komen. Nou dat wilt ze heel graag zelfs.
Nu heb ik meteen een nieuw inschrijfformulier ingevuld en zodra ik de inschrijfcode heb, geef ik die aan haar door, zodat zij het met haar teamleiding kan overleggen.

Ik heb begrepen dat kraamhulpen zelf 2x per jaar een voorkeurs-gezin mogen aangeven en dat het over het algemeen geen probleem is.

Succes

Wat San zegt klopt inderdaad. Kraamhulpen moeten zelf ook aangeven dat ze weer bij jou willen komen. Dus van twee kanten aangeven en dan heb je de meeste kans dat het goedkomt!

En als je niet tevreden bent, gewoon bellen met de kraamzorg en om iemand anders vragen!

Terug
Bovenaan