Zelfde periode vorig jaar

Hallo alle augustus 2008 moeders,

Vorig jaar zat ik in precies dezelfde periode als jullie nu. Ik was in augustus 2007 uitgerekend van mijn 3de kindje die inmiddels alweer 4 maanden is.
Toen ik zag dat er een forum was voor augustus 2008 moeders bedacht ik me hoe snel dat afgelopen jaar is gegaan.
Geniet van het zwanger zijn (al is het natuurlijk niet altijd genieten.......).
Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen en heel veel goeds voor 2008!

Groetjes Mama van Rayen (16 09 03) Milan (28 12 05) en Roos (16 08 07)

hoi hoi, leuk dat je reageerd!!
ja we gaan nu weer een spannende tijd in!!
ik heb ook al een dochtertje van 5,5 dus die vind het ook spannend, maar alles komt goed, als we maar pos blijven denken dan komt het goed!!
geniet van je kindjes,
xx wendy

Hey leuk dit berichtje,

Ben ook in verwachting van mn 3e en idd hoe is dat zo met 3 kids? hahaha.

We zijn helemaaaal niet nieuwsgierig ofzo he.

Groetjes Petra

hoi hoi,

Ik ben nu zwanger van de tweede. Uitgerekend 19 augustus. 3 Jaar geleden liep ik ook met een kleintje in mn buik. Was toen 2 weken verder dan nu. Ik was nl van mn eerste 1 augustus uitgerekend(30 juli geboren).

Grappig en handig. Heb dus alle positiekleren nog en kan dus lekker alles gewoon weer aan.

gr Linda

Luke dat je reageerd. Ik hebal een dochter van bijna 1. Dat is een decemberbaby en ik heb ook nog steeds iets met het decemberforum. het is ook zo'n bijzondere tijd

Hoi,

Dat blijft bijzonder hè! Ik had dat ook met het augustus 2007 forum. Ons zoontje is van augustus 2006. En nu wordt ik dus weer een augustus mama. Geniet van je kindjes!

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo Allemaal,

Nou Petra en Monique...om even antwoord te geven op jullie vraag over hoe het nu is.
Het is echt hartstikke leuk!!! Ik moet hier wel eerlijk bij zeggen dat het wel echt druk is . Bij 2 kindjes heb je een hand voor elk kind zeg ik altijd maar bij 3 kom je wel eens een handje tekort.
Maar vooral zelf rustig blijven en je niet schuldig voelen als je een keer een kind even geen aandacht kan geven.
Ik merk in die paar maanden dat de 3de er nu is dat de andere 2 beter hebben geleerd geduld te hebben ( voor zover dat kan bij een kind van 4 en bijna 2)
Verder voel ik me gewoon echt heel rijk met 2 geweldige zoons en een fantastische dochter!!!!
Ik wens jullie allemaal een fantastisch zwangerschap en ik blijf jullie volgen.

Groetjes mama van Rayen, Milan en Roos

Terug
Bovenaan