zelfde zwangerschap, zelfde geslacht??

Hallo mama's

Ik heb, zover ik dat tot nu toe  kan vergelijken, precies de zelfde zwangerschap als bij mijn eerste. Gewoon zonder ook maar één klachtje!
Mijn eerste was een jongen, zou de tweede dan ook een jongen worden??
Of is dat weer één van de zovele bakerpraatjes??
Hoe zat het bij jullie??

Groetjes

Geen idee, bij mij voelt het nu heel anders. Heb dan ook het gevoel dat het dit keer een jongetje gaat worden, maar we moeten nog 4 weekjes wachten tot de 20 weken echo... spannend !!

Mijn eerste twee zwangerschappen waren totaal verschillend en dat waren toch echt twee jongetjes
Deze zwangerschap is weer totaal anders (2 kg aangekomen met 35 weken) en nu wordt het een meisje
Dus het is een bakerpraatje

Hoi!

Tja, het is natuurlijk een bakerpraatje, maar ook bakerpraatjes kloppen wel eens. Bij mij in ieder geval wel.

Mijn eerste en tweede zwangerschap waren een wereld van verschil. Ik voelde me anders,   had last van hele andere dingen en droeg mijn buik ook heel anders. En de eerste was een jongen, de tweede een meid.
De derde zwangerschap was weer precies hetzelfde als de eerste, dus ik riep al van te voren dat het een jongen was en inderdaad, onze 2e zoon is inmiddels bijna 2.
Nu ben ik voor de vierde keer zwanger en weer heb ik van het begin af aan geroepen dat het een jongen was, puur gebaseerd op de manier waarop ik zwanger ben. En met de 20 weken echo werd dat bevestigd, over een week of 11 kunnen we ons derde knulletje verwelkomen.
Dus bij mij kloppen de bakerpraatjes wel!

Terug
Bovenaan