Zelfgemaakte boxkleden en gefeliciteerd!

Hoi mama's van december!

Ik ben een mama van de mamaclub maart 2012. Ik zie dat er al een aantal kindjes zijn geboren! Super gefeliciteerd allemaal. Geloof me als het een drukke maar ook ontzettend mooie tijd word waar ik zelf nog wel eens met heimwee naar terug kijk.

Sinds mijn zoontje is geboren afgelopen maart ben ik fanatiek begonnen met het starten van een internetwinkeltje. Het is alleen super moeilijk om een beetje bekendheid te krijgen tussen alle andere winkeltjes die er te vinden zijn op internet. Daarom wou ik hier graag een berichtje achter laten. Ik maak namelijk box/fotokleden. Dit zijn boxkleden met persoonlijke foto;s er in verwerkt.
Daarnaast maak ik ook knuffeltjes, speenkoorden en labeldoekjes.

Mochten jullie interesse hebben dan is dit mijn website:

buttersandike@weebly.com

Nogmaals voor de mama;s die al zijn bevallen gefeliciteerd en voor alle mama''s die nog aan de bak moeten...heel veel succes!!

Groetjes Nelie

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en geniet van deze hele mooie kostbare periode! Ze worden heel snel groot. En voor alle mama's die nog moeten, heel veel succes!
Wat leuk dat je hier een berichtje neer zet! Ik ben ook een maart mama en in verwachting van de tweede en uitgerekend in juli. Nelie maakt echt super mooie dingen!
Ik ben zelf ook erg creatief en haak mutsjes en dekentjes. Mocht iemand daar interesse in hebben kan je mij vinden op www.facebook.com/zmutsen

Liefs Imke

Wat een creatieve mama's hier! Ik ben van de mei mama's en ik geef cursussen baby en peutermassage in de de regio Utrecht. Ik post hem er gewoon even bij!

www.kleingelukutrecht.net

Terug
Bovenaan