Zelfinseminatie

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben afgelopen maandag bij de gyn. geweest en we gaan beginnen met zelfinseminatie.
Heeft iemand van jullie daar ervaringen mee of nog tips??
Weten jullie b.v. hoelang je sperma buiten het lichaam kunt bewaren?  Zodat je b.v. sperma wat je vrijdags opvangt zaterdag in kunt brengen.

Ben erg benieuwd....

Groetjes rina

Hoi Rina,

Ik heb geen verstand van zelfinsuminatie, maar wil je in iedere geval wel heel veel succes wensen!
Hopelijk is het snel raak bij jullie!
Heb je deze vraag ook al gesteld bij het forum als zwanger worden langer duurt???
Die weten er misschien wel wat meer van.

Succes,
liefs Bo

Ik neem aan dat de gynecoloog jullie dat allemaal nog gaat vertellen? Om de kans van slagen zo groot mogelijk te maken moet je het sprema juist behandelen. Het is heel erg belangrijk dat je het in het juste materiaal opvangt en bij de juiste temperatuur bewaard. Vers sperma is altijd veel vitaler dan ''oud sperma'' Laat je goed voorlichten hoor!
Succes Elke
ps mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je op deze manier zwanger wilt/moet worden??

Hoi Elke,

De gyn. heeft ons ook wel het een en ander vertelt maar was eigenlijk heel erg nieuwschierig of er nog meer meiden waren die het op deze manier doen.
En natuurlijk mag je zo brutaal zijn om te vragen waarom, ik heb een spierziekte en ben al twee jaar zonder medicatie vanwege de kinderwens.
Daardoor beginnen  al mijn spieren en gewrichten nu heel erg  veel pijn te doen en dat maakt het klussen er niet makkelijker op, vandaar dat we het nu met een spuitje gaan doen.
Dan kunnen we wel aan onze kinderwens werken maar wordt mijn lichaam zoveel mogelijk ontzien.
Ik ben trouwens 28 jaar en bezig voor ons eerste kindje en jij???

Groetjes Rina