Zelfs geen kaartje

Ik schreef jullie al dat mijn ex niet eens de moeite nam om naar zijn
moeder te gaan, om daar gezellig met de rest de verjaardag van onze
dochter te vieren. Haar verjaardag is zelfs voorbij gegaan zonder een
kaartje van haar vader.

Het meest triest vind ik nog wel, dat ze het doorkrijgt. Ze was er helemaal stil van.

Gelukkig maar dat wij er wel zijn.

Miep

en dat ook zo houden!! Hoe vertel je een kind dat haar vader een ongelooflijke eikel is?????? Ja moeilijk hoor, maar jou kennende komen je kids geen greintje liefde tekort!!!

liefs Costa

Hoi Miep,

Onbegrijpelijk  dat zoiets kan he. dat wanneer je een dochter hebt je er niet eens naar om kijkt!!
Mijn vriend is 30 en zijn vader woont ook in hetzelfde dorp als ons.Laat nooit iets van zich horen, heeft nu een nieuw leven met een andere vrouw die al kinderen had en die hem nu  papa noemen...  Op zijn 16e zijn zijn ouders gescheiden. Toen hij 23 ofzo werd kwam ik die kerel eens tegen en is zei dat mijn vriend het leuk zou vinden wanneer hij eens op zijn verjaardag zou komen. Sindsdien is dat dus een paar keer gebeurd. (wel altijd op een andere dag) maar nu lijkt dat ook weer over te zijn. Onbegrijpelijk en ik ben af en toe zo verschrikkelijk kwaad op die kerel! Omdat mijn vriend het nu dus heel eng vind om vader te worden, om het slechte voorbeeld dat hij zelf gehad heeft!!
Terwijl ik zeker weet dat hij een geweldige vader zal worden, geen enkele twijfel daarover. Nu na de miskraam vind hij het gelukkig wel makkelijker om er voor te gaan.
Ik hoop toch dat je dochter (en jij) een fijne verjaardag gehad hebben. En dat ze nu een lieve vaderfiguur ervoor in de plaats gekregen heeft??
In ieder geval heeft ze een moeder die erg veel van haar houdt en die haar een fijn leven gaat geven. Of niet dan. Met hopelijk in de toekomst nog een broertje of zusje en een moeder met een leuke carriere....

Liefs Ineke

Oh Miep,

Wat is het toch een l.. van een vent! Er kan zelfs geen kaartje af? Die man mag zich geen papa noemen. Maar goed dat de meiden jullie hebben. En wat zal hun oma wel niet gedacht hebben over haar eigen zoon. Die kerel zou eens een goede schop onder zijn kont moeten hebben. Snapt hij nou niet wat hij die meiden aan doet? Vast niet.
Hebben alleen jongens maar waarde voor hem? Als dat zo is spoort hij helemaal niet!

Ik hoop dat jullie meisje toch een heel fijne verjaardag gehad heeft!

Groetjes, Kat

wat een ongelooflijke EIKEL. Zo'n vent verdient toch geen kinderen. Blij dat jij er af bent. Maar zo triest voor de kinderen dat er zulke papa's zijn. Kunnen we hem niet inruilen bij die gezamelijke drogist? Vast niet he? Zo'n iemand kan nooit meer veel opleveren.

He Miep,
Wat triest voor je dochtertje zeg en vooral ze het nu door krijgt en begint te beseffen.
Dat een vader zoiets toch kan doen( of juist niet doen) is toch onbegrijpelijk.
Hoop toch dat jullie samen een fijne dag hebben gehad.
En probeer er maar niet veel bij stil te staan zo vent is dat niet waard.
Weet dat is makkelijk gezegd als gedaan maar...?

groetjes astrid

He Miep,
Wat triest voor je dochtertje zeg en vooral ze het nu door krijgt en begint te beseffen.
Dat een vader zoiets toch kan doen( of juist niet doen) is toch onbegrijpelijk.
Hoop toch dat jullie samen een fijne dag hebben gehad.
En probeer er maar niet veel bij stil te staan zo vent is dat niet waard.
Weet dat is makkelijk gezegd als gedaan maar...?

groetjes astrid

Dit breekt toch gewoon je hart?! Wat ongelooflijk egoïstisch, grrrr ahhhhh ik word gewoon zo boos van dit soort dingen, heeft zo'n man dan echt niet door wat hij zijn kinderen aan doet. Miep voor zover ik het kan beoordelen ben je een topmoeder en hou je voor tien van je meiden dus geef ze die liefde die je in je hebt, dan komen ze  er wel. Het doet alleen zo verrotte zeer. Zorg dat ze weten dat ze er mogen zijn! Als jij dat doet hebben ze die .... op de lange termijn heus niet nodig. Brrrrr brengt wel oud zeer bij mij naar boven hoor :-(. Mijn moeder was er niet zo goed in dat fijne gevoel op me over te brengen, al probeerde ze nog zo hard (dat heb ik d'r wel vergeven hoor). Volgens mij ben jij hier wel toe in staat en schrijf het lekker van je af zo hebben die meiden er het minste last van.

Hoop dat het verder wel een hele fijne verjaardag was.

Liefs en een dikke knuffel voor jou en je meisjes.
Daantje

Terug
Bovenaan