zelfstandig ondernemer

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben zelfstandig onderneemster en heb een winkel. Nou hoop ik zwanger te zijn, en ben opzoek naar andere zelfstandige onderneemsters, ik ben benieuwd naar hun ervaringen, zoals: keerde je verzekering uit en hoeveel personeel heb je, tot hoelang heb je doorgewerk of ga je doorwerken en wanneer ben je weer aan het werk gegaan of wil je weer gaan werken?

En hoe ga je het doen met de opvang of heb je het gedaan met de opvang?

Groetjes...

Hoi hoi,

Ik heb samen met mijn vriend een VOF hij zit in het fruit en ik zit veel op de weg doe koerierswerk door heel nederland en Belgie. Wij hebben geen personeel in dienst. Ik was zelf van plan als mijn lichaam dat toe laat tot juli te blijven werken ben 17 augustus uitgerekend maar ik zal waarschijnlijk eerder moeten stoppen met werken omdat ik klachten met mijn buik heb en dat komt waarsschijnlijk door het tillen. De Vk adviseerde mij dan ook alvast wat minder te werken dat doe ik nu dan ook. Ik weet nog niet precies hoellang ik thuis blijf na de bavalling maar ga daarna zoiezo 2 dagen werken mijn vriend werkt 6 dagen in de week dus alles wat ik inbreng is extra dus meer als 2 dagen hoef ik niet te werken. Ik kan ook helemaal thuis blijven maar ik wil wel een paar dagen blijven werken.

Gr Fruit Girl 21,6 wk

Ps: met de opvang gaat de kleine zoiezo 1 dag naar mijn schoonmoeder en waarschijnlijk 1 dag naar een kinderdagopvang.

Terug
Bovenaan