Zenuw/huidpijn na keizersnee

<p>Wie o wie herkent zich hierin..</p><p>Inmiddels is mijn keizersnee 4 weken geleden. Sinds een week of 2 heb ik last van huidpijn/zenuwpijn in het gebied tussen mijn litteken en mijn navel. Mijn kleding irriteert enorm en aanraking is ook erg vervelend. Op internet, ik weet het dr. Google is een slechte raadgever, lees je vanalles over Neuropathie... ik ben erg bang dat ik hier last van heb en deze pijn dus chronisch is ivm beschadigde zenuwen. </p><p>De verloskundige gaf ook aan dat het ook zenuwen konden zijn die weer aan elkaar groeiden en dit het vervelende gevoel veroorzaakt.... </p>
 
Ik ben iets meer dan 7 weken geleden bevallen dmv een keizersnede. Ik herken precies wat je zegt, maar ik heb hier nog altijd last van. Ik draag liever geen broeken omdat die idd irriteren op mn buik (en zwangerschapsbroeken gaan wel, maar tekenen mijn buikje nog steeds af, wat nog niet helemaal weg is). Ik heb begrepen dat dit normaal is en ook best wel een tijdje kan duren, al merk ik wel dat het steeds minder wordt bij mij, al heb ik er dus nog steeds last van. Ik denk dus dat t gewoon uitzitten is, helaas.
 
Terug
Bovenaan