zenuwachtig gevoel onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemall

ben nou 5 wkn en 3 dagen zwanger (nog maar heel net dus). En ik heb nou de hele week al zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik. Net ofdat ik naar een mondeling examen toe moet. Echt de vlinders gieren door mijn buik.
Hebben dit meer mensen gehad?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit nml niet.
O,ja. Het doet dus ook echt niet pijn.
groetjes

Hoi Doortje,

Ik ben vandaag vijf weken zwanger en ik heb dat ook, heel apart he. Waar heb je nog meer last van?? Mijn tepels zijn gevoelig, af en toe rommelt mijn buik een beetje, last van mijn lies als ik te snel opsta, misselijk , moe, eigenlijk best veel eigenlijk. Het was bij ons een ongelukje dus we waren erg verbaasd hihi, maar het is erg welkom. Het is ons tweede kindje. Ik heb 20 juni mijn echo.

Gr. Jeannette

hallo
Leuk zeg, dat jij ook 5 weken zwanger bent.
Hoe oud is je 1e kindje?
heb gelukkig niet zo heel veel klachten, alleen dan dat rare gevoel in mijn buik en moe,moe, moe.
Maar ja, verder had ik de vorige keer (is ook mijn 2e kindje) ook geen klachten.
Hoop ook eigenlijk niet dat er nog iets bij gaat komen
groetjes doortje

Hoi Doortje,

Mijn zoontje Thomas is nu ruim twee jaar. Het was een hele flinke baby ( 4500 gr) dus ik hoop dat deze wat kleiner wordt. Ik heb nu meer klachten dan toen bij hem, vooral mijn borsten zijn erg gevoelig. Ook heb ik af en toe last van mijn zij, denk dat het de banden zijn of zo.

Mijn msn is jeannettevangelder@hotmail.com

gr. Jeannette

Terug
Bovenaan