Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi allemaal,
Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje!
Nu voelt het allemaal nog heel onwerkelijk en gek, en daarmee heb ik ook de gehele dag een zenuwachtig gevoel. Herkennen anderen dit?
Soms overheerst het onwerkelijke en zenuwachtige de blijdschap.
Ja, dit herken ik wel In het begin van mijn zwangerschap werd ik ook heel onzeker en zenuwachtig. Poppen dan allemaal vragen op over hoe jij zult zijn als moeder, hoe de komende periode is etc. Na onze 12 weken echo en eengoede nipt test verdween dit als sneeuw voor de zon. Heb cooral vertrouwen. En weet dat je negen maanden de tijd hebt om te wennen aan het idee dat je een baby krijgt
Ik herken dit zeker!
Ik had constant vlinders in mijn buik en was inderdaad heel zenuwachtig. Na een paar weken en wat echo's (ik ben medisch, dus extra echo's) was ik er aan gewend en verdwenen de vlinders. Vanaf de 12 weken echo werd ik echt gelukkig elke keer als ik aan de baby dacht of aan mijn (nog niet bestaande) baby buik voelde! Nu 23 weken en nogsteeds zielsgelukkig! In het begin was ik ook nerveus omdat het ineens 'echt' was... Wij probeerde al anderhalf jaar zwanger te worden en ineens was het zo ver! Was ik er wel klaar voor? Nu konden we niet meer terug! Gelukkig was mijn partner in de 7e hemel en dat hielp enorm met mijn twijfels!
Bij jou komt het ook goed! Het is gewoon een beetje spannend allemaal, logisch!
Heb ik tot ver na me bevalling gehad. Toen had ik zoieta van hij is egt van mij. Ik moet ervoor zorgen na aantal x bij cb en het bewijs dat hij het egt heel goed doet dacht ik pas dit kan ik!! Ons 1e is nu bijna 2.5 en was maar de vraag of die het toen ging redden wat misschien ook wel de reden was dat ik ietsje onzeker was. Maar dat is helemaal verdwenen en omgeving heeft er niks van gemerkt denk ik
Oh heel herkenbaar! Bij mij was het een verwerkingsproces. Die heeft bij mij een aantal maanden geduurd. Het kwam en ging weer voorbij de maanden van mijn zwangerschap.
Allereerst van harte gefeliciteerd! Héél herkenbaar!! Het is in het begin allemaal zo moeilijk te geloven! Als je een paar echo’s verder bent en je buikje begint te groeien wordt het wel wat echter, tenminste, dat was bij mij zo. Geniet er maar van, de tijd vliegt voorbij!