Zenuwachtig gevoel

Hi Ladies,

Ik wil het ff van me afschrijven, misschien helpt het....

Ik loop de hele dag al met een zenuwachtig gevoel.. Weet niet waar het door komt. Zou het liefst nu al weg gaan van mijn werk en vanavond nog een test doen.

Ik snap dat het allemaal bij het ontpillen hoort. Maar laat me of gewoon ongesteld worden of zsm een positieve test in mijn handen hebben. Ik voel van alles en wil mezelf niet gek maken.
Dat is me goed gelukt... tot vandaag... :-s

Gelukkig is mijn mannetje er ook niet, en ik had beloofd om samen met hem te testen, dus ik zal het toch nog even uit moeten zingen tot zaterdag.

Hoe gaat het met de andere meiden??

Liefs,
Mammieloe

Hallo lieverd!

heb je nog niet getest dan? Je NOD is toch al geweest???? Wat spannend! Kan me voorstellen dat de zenuwen door je lijf gieren, heb ik ook altijd als ik weer mag testen. Dat is een heel normaal gevoel hoor!!

Wie zegt, dat wat bij 'ontpillen' hoort? Dat zegt ook niets! Ik heb daar zelf helemaal geen last van gehad na 15/16 jaar de pil geslikt te hebben, had gelijk een hele regelmatige cyclus.

Bij mij gaat het niet zo lekker (zie m'n topic) maar goed da's een ander verhaal! Meid, ik ga weer duimen totdat ze blauw zien!! :) Wanneer is je man dan thuis zodat je kan testen? Ik wacht vol hoop op je positieve berichtje dat je door mag naar de mama-club!! Wie weet.....

Liefs Lynn

Ooh vervelend!
Nog even wachten dus!

Ik moet nog wachten tot het weekend ook!
Maar heb er niet zn goed gevoel over!
Ik voel helemaal niks, maar ook nog geen ongesteldheid die ik normaal ook wel voel al.. :)
Ach ik zie het wel! hihi..

Spannend zeg!

Ik hoop dat je de positieve test krijgt inplaats van de rode duivels!

Liefs, Jeltje.

ja van je afschrijven helpt soms echt! heb ik ook.
Ben net nog terug kunnen gaan naar de huisharts mijn test was 2 keer negatief, en ben heel erg misselijk en hoofdpijn is niet meer te harden, mijn buik doet pijn, ben niet ongi geworden zij zij dat ik morgen nog een test moest doen en moet morgen helaas bloed prikken:S

ik hoop ook dat ik gewoon ongi woordt ben ik helaas niet geweest.

ben een benieuwd bij jou...hopelijk is het zo zaterdag! en dan hopen op positief nieuws!

Groetjes

@Lynn: nee schat, nog niet getest... Enigszins toch bang dat de ongesteldheid uit is gebleven door de hormoonhuishouding. NOD was 3 dagen geleden. Maar elke dag zeg ik wijs tegen mezelf: tja het kon ook vandaag zijn... vandaag zullen ze wel komen, die verrekte duivels.. maar nee weer niet.. hahaha. Ik voel zoveel van binnen, elk niesje, kuchje, uitrekken enz enz. T staat allemaal strak van de spanning. En elke keer verzin ik een 'legale' reden ervoor.
Manlief is vrijdagochtend thuis, maar dan ben ik al naar mijn werk. Was net in de etos en kon me nog maar net bedwingen om geen test te kopen.
Vervelend dat het met jou niet zo lekker gaat... Hoop dat het maar een kwestie van een dagje is en e morgen er weer positiever tegen aan kijkt! :-*

@Jeltje: Hier ook helemaal geen teken van ongesteld worden hoor. Normaal had ik er altijd wel last van. We zullen zien. Ik duim voor je!!!

@Manch: Bloed prikken is niet fijn nee, maar bekijk het van de positieve kant. Mijn moeder had 6 negatieve testen, pas bij de bloedtest kwam naar voren dat ze zwanger was. Dus het kan je ook meteen duidelijkheid geven. Ik hoop het voor je!

Terug
Bovenaan