Zenuwachtig.....heb om 12uur mijn 1e afspraak bij de verloskundige

Ben zo zenuwachitig en ook een beetje bang.....

Dit is mijn 2e zwangerschap en ben al 37 jaar en hoop zo dat alles goed is met de kleine spruit. Ben nu 12 weekjes zwanger......en die angst al die tijd is echt verschrikkelijk...

 
Hai Nephele, ik begrijp die onzekerheid wel. Maar je leeftijd kan ook een voordeel zijn. Je hebt  inmiddels heel wat levenservaring om alles wat op je weg komt het hoofd te bieden. Ik ben 36 en het is ook mijn tweede zwangerschap, nadat de eerste is misgegaan, dus ik begrijp wel hoe je je voelt. Hopelijk was alles ok met je spruitje! Vermoedelijk lukt het dan voor de rest van de tijd beter om die zorgen van je af te zetten en te genieten! Lieve groeten, Iris.
 
Hey Nephele,

Spannend he zo een eerste echo! Ik ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is?????
Leeftijd moet volgens mij niet uitmaken hoor... Dus geniet er gewoon van!

Liefs,
Danielle
 
Ben net thuis en een stuk rustiger :)

Het was geweldig, de echo ook, de kleine was zo bewegelijk en we konden hem/haar zo goed zien en zien bewegen. Ik ben nu precies 10 weken en 4 dagen zwanger en de kleine is 3,6 cm.

Er valt heel wat van me af, en ik hoop dat ik nu inderdaad kan gaan genieten. Maar zoals hier misschien ook wel bekend is heeft de vader de benen genomen en sta ik er alleen voor en ik hoop dat ik dat verdriet een plekje kan gaan geven en nu eindelijk kan gaan genieten...

Ik ga in ieder geval mezelf nu even lekker verwennen...:)

 

Joh lekker dat je echo zo mooi was! En ga jezelf idd maar is lekker verwennen want dat heb je wel verdiend. Veel plezier in je zwangerschap en dan hoop ik ook dat je verdriet snel slijt.

xx Bren.
 
Terug
Bovenaan