Zenuwachtig,.. hihi.. (kleine vordering website)

Hoi mama's,

Ik zou jullie (of een enkeling haha) op de hoogte houden van mijn website..

Vandaag kreeg ik eindelijk, na 1,5 maand geduld hebben,  van het reclamebureau het concept van het logo toegestuurd enne,.. Ik viel zowat van m'n stoel, zó gaaf!!! Vandaag dus het logo goedgekeurd en kan het balletje eindelijk gaan rollen..

Nu kan de site gebouwd en de visitekaartjes gedrukt worden!!

Nu druk bezig met spulletjes te kopen/bestellen zoals inpakpapier en dat soort leuke dingetjes.. Ik wil het zelfs tot aan het adres van de koper helemaal tip top in orde hebben! Dus ook zo ingepakt willen  hebben dat het al leuk is als het je door de postbode in je handen wordt gedrukt..

Ik wordt er helemaal zenuwachtig en blij van!! Hihi..
Maar wat gaat er stiekem veel tijd (en geld ) in zitten!

Ik moet dus weer eventjes geduld hebben..
Meer info volgt!

Esmé mv Kay

Hoi Esmé,

Oh wat leuk dat er na het lange wachten al wat vorderingen zijn....ontzettend spannend moet het voor je zijn.
Ben zo benieuwd!!
Veel plezier en geniet van je nieuwe uitdaging meid,ik weet zeker dat het een groot succes zal zijn.

Veel liefs Kitty en Tess

Nou, zodra ik het logo "officieel" toegezonden krijg zal het enkele dagen duren voordat de site af is.. Dus hopelijk komt het nu in stroomversnelling.
Ik hoop dus over 2 weken inde lucht te zijn!

Hoi, hoi, heb ik wat gemist? Ga je ook de harde zakenwerld in Wat voor winkel wil je gaan beginnen als ik vragen mag? Wat een uitdaging is dat ook, he?Wij zijn nu bezig met onze zaak om darr ook een webwinkel bij te maken. Daar gaat idd heel veel tijd in zitten. groetjes en heel veel succes Wendy

Terug
Bovenaan