Zenuwachtig of ik zwanger ben??

Hoi dames,

Even een vraagje. Ben op 29 augustus voor het laatst ongi geweest. Ovulatie was vorige week ws. Nu heb ik sinds vanmiddag pijn onderin mijn rug? (beetje zeurende pijn) Zou dit kwaad kunnen?? Heb niet het idee dat ik zwanger ben al hoewel ik het wel heel graag wil maar wanneer kan ik evt. verschijnselen verwachten mocht het toch zover wezen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
 
ik had de eerste 6 weken niet eens door dat ik zwanger was... en had ook helemaal geen verschijnselen. Pas in de 12 de week werd ik wat misselijk. EN een zeurende pijn onderin je rug kan natuurlijk van alles zijn. Als je denkt zwanger te zijn, moet je een test gaan doen, elke vrouw ervaart een zwangerschap anders. Succes!!!
 
Hoi hoi..

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. In juni heb ik een miskraam gehad. Maar ik kan zeggen dat ik het echt merk aan mijn borsten. Zijn ze opgezet en voelen want pijnlijk aan dan kan je er bijna wel van op aan!

 
Op de dag dat ik ongi moest worden had ik ontzettend last van mn borsten. Normaal heb ik er ook wel last van, maar nu was t echt heel erg! Heb nog 3 dagen gewacht met een test want ik heb al zoveel testen geprobeerd die negatief waren, waarschijnlijk omdat ik nog te weinig hormonen in mn urine had. Afgelopen 30 aug was de test positief. Ook al ben ik nu 7 weken zwanger, ik voel me ECHT zwanger. Heb last in mn onderbuik, zeer gespannen borsten, de hele dag harde tepels, mn borsten zijn ook echt een stukje groter, merk het aan mn bh's! En moe!! Kan echt HELE dagen slapen.

Genoeg verschijnselen dus, anoniempje. Wacht wel met de test totdat je ongesteld moet worden, ervoor heeft echt geen zin i.v.m. de hormonen in de urine. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Laat je me de uitkomst weten? Veel succes en veel liefs.....
 
Hai anoniem, zoals ik al zei, ik hoop voor je dat het allemaal waar is...
Wanneer moet je precies ongesteld worden? Heb je ook last van de "klachten" die ik opnoemde? Nou weet ik natuurlijk dat het bij iedereen anders is, maar goed, het blijken wel een beetje de "standaard" klachten te zijn.
 
Terug
Bovenaan