Zenuwachtig voor 2e echo overmorgen

<p>Hi allen,</p><p>ik zit in mijn tweede zwangerschap waarbij de eerste is misgegaannin een missed abortion.</p><p>nu ben ik 10wk+4 dagen en heb overmorgen (donderdag 4okt) mijn tweede echo. Bij 8wk en 4 dagen had ik de eerste dat zag er goed uit. Kloppend hartje.</p><p>ik heb echt veel stress gehad de afgelopen dagen maar ook veel onzekerheid: niet meer misselijk, af en toe gespannen borsten...</p><p>ben enorm nerveus.... </p><p>moest t even kwijt. </p><p>Liefs</p>

Logisch, maar aan die stress heb je niks, ga uit van het beste! Voor wat het waard is: mijn symptomen fluctueerden ook erg, en bij de 2e echo voelde ik me niet eens zwanger! Geniet ervan, het zit vast goed!

Wat vervelend dat je zo onzeker bent, helaas zo herkenbaar... 
Eind mei verloor ik een vruchtje en 3 weken later bleek ik opnieuw zwanger. Ik was dolblij maar doodsbang voor alles. 
Hoe voel je je verder? Ik heb helaas twee keer een miskraam gehad en voelde me die twee zwangerschappen slecht. Alsof ik zwaar griep zou krijgen zeg maar. Bij deze zwangerschap voelde ik me heel sterk. Ik was bang toen de test positief was, maar een bepaalde oerkracht kwam los en gaat er volledig voor. 
Luister naar je lichaam, dan komt het vast goed! En verzet vandaag even je gedachten? ik ben ondertussen 18 weken zwanger, ik hoop dat je dat moed geeft?

Heel herkenbaar hoor, ik heb bij mijn eerste zwangerschap een missed abortion gekregen :( nu voor de 3e keer zwanger, maar ik ben nooit meer zonder zenuwen en spanning naar echo's gekunnen. Tijdens de eerste echo van deze zwangerschap dacht ik zeker te weten dat ik 7 weken zou zijn, toen ze gingen kijken kwamen ze niet verder dan een kindje van 5 weken... de schrik zat er weer goed in,, maar hij zit nog steeds in mijn buik en doet het goed (al 41 weken-spuugzat nu;)
Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken en vertrouw op je kindje! Tijdens de vorige echt heeft hij laten zien dat ie het goed doet!!!
succes hoor! 

Dank jullie wel voor jullie berichten!
morgen om 11.45 uur is het zover. Ik hoop op het beste! 
Veel liefs

De echo was goed!!
ben wel een weekje terug geplaatst.  Ben nu 9 weken en 5 dagen. Baby zag er goed uit. Mooi kloppend hartje en was lekker aan het zwemmen. Ben een stuk geruster nu. 19 sept mag ik weer!
dat zal dan de termijn echo worden.
dank jullie wel voor jullie steun!!
?

Terug
Bovenaan