Zenuwachtig voor de 10w echo!

Hi meiden,

Vrijdag heb ik mijn 2e echo, met ongeveer 10 weken.
Op de eerste echo met 7 weken zagen we een mooi kloppend hartje.
Op dit moment ben ik niet meer misselijk alleen bij vieze geuren, heb ik pijnlijke borsten, moet veel plassen en voel de laatste dage veel pijnlijke steekjes net boven mijn liezen en in mijn onderrug een zeurend gevoel.
Duidelijk zwanger zou je zeggen....maaaaarrrrr...ik ben toch nog zo zenuwachtig voor die echo vrijdag!
Ik ben zo ongerust dat het hartje niet meer klopt! Ik weet dat het niet reeel is en dat er na een kloppend hartje sowieso minder kans is dat het nog misgaat maar toch....

Kunnen jullie me een beetje van mijn onrust afhelpen?

Liefs, Billie
Mama van Quinten 15 mnd en 9w6d zwanger van de 2e

Tja, in principe kun je er van uit gaan dat het gewoon goed is. Ik snap wel hoe je je voelt. Heb jij dat nu ook sterker als toen bij Quinten? Ik wel. Ben nu veel ongeruster en bang dat het niet goed is dan bij Dean. Wij weten het pas de 25e. Veel succes vrijdag en het komt vast goed hoor!

Groetjes,
Nelly.

Hey
 ik ben nu in verwachting van de 3e (10 wk en 2dagen! ik ben ook niet meer misselijk alleen bij bepaalde geuren.
heb geen pijnlijke borsten en ook dat zeurende gevoel in onderbuik en rug! ook wat stekend gevoel gehad...
maar ik denk dat je toch in spanning blijft tot je het kindje weer ziet!
de eerste zwangerschap heb ik niet eens gedacht aan het feit dat het fout kon gaan! maar bij de 2e en nu de 3e wel!
gewoon ff volhouden denk ik en niet teveel (proberen) te piekeren..
kop op!
en succes bij de echo....

Terug
Bovenaan