zenuwachtig voor echo straks!!

Ooo men wat ben ik mega zenuwachtig voor de echo zeg....
Ik weet niet waar ik het zoeken moet,ik ben zo bang ineens...
Ik had namelijk maar een heel dun streepje,hoef hem niet in het licht te houden hoor
Maar toch die onzekerheid weer,ik heb al een zoontje maar ben nu nog zenuwachtiger,
wie heeft ook meegemaakt dat ie heel dun testte,bovendien heb ik weinig klachten ja moe meer niet! Als ik aan het idee denk wordt ik al misselijk hihi.

kunnen jullie mij wat moed inpraten prrrrrrr...

Nice

Hoi Bernicee,

Spannend hoor die echo straks! Hoe laat moet je?

Wij hadden het vrijdag (de 13e!). Gaat die vrpleegkundige eerst een heel verhaal houden. Gelukkig zag ze dat we zenuwachtig waren en mochten wedirect de echo maken en... alles goed.
Een hele opluchting.
Komt dus vast wel goed allemaal hoor. Sterkte en laat even weten als je geweest bent

Groetjes

Noortje

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik heb zelf overmorgen de eerste echo en ik kan mijn gedachten nu al nergens bij houden.
Heb ook nog sinds afgelopen vrijdag last van bloedverlies. Het hele weekend gehad. Gelukkig vandaag niet meer. Ben dus erg zenuwachtig of het allemaal wel goed is.

Ik had trouwens ook maar een heel dun streepje. Ongeveer een week later heb ik gewoon weer een test gedaan en toen was het streepje heel duidelijk.
Als ik hier en op andere sites lees wat andere vrouwen schrijven, dan is iedereen onzeker en bang dat het niet goed is.

Nog eventjes wachten dus. Alles is vast goed!!!!!
Laat je even weten hoe het is gegaan?

Jahoor ik ben dus zwanger maar pas 6 weekjes je zag nog niet zoveel.
Alleen een stipje met veel baarmoederslijmvlies ofzo kan dat,heb niet erg goed opgelet.

Nu maar duimen want 7 juli is de volgende echo spannend.

Bedankt voor jullie berichtjes.

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan