zenuwachtig voor eerste afspraak gynaeceloog...

Begin volgende week heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaeceloog. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, ben best een beetje ongerust. Ik heb namelijk ondanks dat mijn man en ik na een jaar nog niet zwanger zijn, vreselijk last van mijn hormonen. Ik heb haargroei waar ik nog nooit haargroei hebt gehad en heb heel mijn leven nog geen pukkels gehad en mijn gezicht zit nu onder. Hopelijk valt het mee, maar ik ben toch beetje gespannen. Weet iemand wat er tijdens zo'n eerste afspraak gebeurd en wat eventueel erna gaat gebeuren mocht het niet zo positief uitvallen??

Alvast bedankt voor de reacties!

Liefs Victory

Hoi Victory,

Het eerste gesprek gaan ze als het goed is (bij elke zkh verschillend) bij mij in ieder geval wel. Een inwendig onderzoek doen je moet bloed laten prikken voor chlamdia, etc
En je vriend krijgt een potje mee om zijn zaad te laten onderzoeken. Nu ze moeten eerst alles onderzoeken voordat ze een behandeling kunnen starten.
Het kan zijn dat je daarna weer moeten komen om te kijken hoe je eitje groeit. Misschien doen ze dat de eerste keer ook wel ligt eraan op welke cyclusdag je zit.
Succes het valt allemaal best mee om naar de gyn te gaan!

groetjes

Victory sterkte/succes bij de Gyn!
Lees vast nog wel hoe het is gegaan...Wij wachten deze maand nog even af voordat we een afspraak maken..

Succes!!

Hoi victory,

Een eerste afspraak is vooral een kennismaking.Voor ons is het alweer 3jaar geleden dat wij onze eerste afspraak hadden,maar weet nog goed dat ik toen een vragenlijst meekreeg,waarin ik allerlei vragen moest beantwoorden.Of er in mijn familie onvruchtbaarheid voor kwam,of wij geslachtsziekte gehad hadden,of mijn man de bof gehad had enz.
Wij moesten na onze eerste afspraak tempen,en op bepaalde dagen bloed laten prikken van mijn cyclus om te kijken of ik goede eisprong had,ook moest mijn man zijn zaad inleveren.
Alles bleek bij ons goed,maar helaas tot op heden nog niet zwanger na 6 iui's en 2ivf's hopelijk blijft jou dit alles bespaart.

Succes.

gr suusje

Dank voor jullie lieve berichten, het viel gelukkig alles mee. Begin september weten we meer en tot die tijd hard duimen...

Jullie ook heel veel stekte en succes met zwanger worden, ik duim voor jullie!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan