zenuwachtig voor maandag

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

hoe is het hier? weer een nieuwe site ziet er goed uit en ik hoop van harte dat deze wel goed werkt.

ik ben even een paar dagen er niet op geweest, gewoon omdat ik even wat afstand wou hebben. a.s. maandag hebben mijn vriend en ik een afspraak bij de gyn. ben behoorlijk zenuwachtig en bang, bang dat er misschien wat verkeerds uitkomt, mijn moedere zegt dat ik daar nog niet aan moet denken maar ja dat gaat onbewust.
aan de andere kant ben ik wel blij dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren na ruim een jaar ...

we houden jullie op de hoogte.

liefs belinda.

Het oude forum is gebruikt in de nieuwe site, het ziet er dan wel vernieuwd uit (de rest van de site), maar dat is het forum dus niet.

Het forum werkt nog steeds niet naar behoren, en een nieuw jasje is dan wel mooi, maar als het technisch niet werkt, dan werkt het in het nieuwe jasje nog steeds niet.

Belinda heel veel sterkte a.s, maandag en het lijkt me goed dat je even wat afstand had genomen.

Miepje

Hoi Belinda,

Ik blijf zo nu en dan nog even meelezen hoor. Ik kan me voorstellen dat het spannend wordt voor je maandag.
Het komt ook wel dichtbij nu. Hoe laat moet je er zijn ? Ik wens je een lekker weekend (zonder zorgen) en ga voor je duimen maandag.
Succes ermee, gr Tanja

He meissie!

Fijn weer even wat van je te horen! Spannend zeg a.s. maandag... ik weet wat het is. De zenuwen, angst voor een mogelijk negatieve uitslag. Maar meid, schouders recht en hoofd onhoog. Eerst even afwachten en dan kun je nog zien...

Wie weet valt het allemaal wel mee! Ik heb me ook superveel stress bezorgd en achteraf was alles oke.

Ik denk aan je maandag!! Laat je wat horen? Dikke knuffel,

Ginger

Hi Belinda,

Ik ga maandag enorm voor jullie duimen!!!

Probeer te weekend een beetje te ontspannen....ik weet t is moeilijk.

Voor maandag vast een dikke knuffel.

Liefs Flower

Hoi hoi,net als de andere zal ik heel hard voor je duimen.

Terug
Bovenaan