Zenuwachtig voor maandag...

Sorry maar ik moet het ff kwijt... ik ben nu al zo zenuwachtig voor maandag! Dan hebben we onze eerste afspraak staan bij de verloskundige. Het is onze eerste dus best spannend omdat je ook niet weet wat er gaat gebeuren. En ik nu ook heel sterk het idee heb die test me gewoon voor de gek gehouden heeft en die moeiheid en misselijkheid gewoon een soort schijnzwangerschap zijn...Zometeen zit er gewoon niks! Daar heb ik echt al nachtmerries van gehad...

Of zijn dit ook de hormonen? Want de andere keer weet ik gewoon zeker dat alles goed is en het hartje zal kloppen... Gek word ik er soms van ;)

Heel begrijpelijk hoor! Dit is mijn derde zwangerschap en ik ben zelfs weer iets zenuwachtig!
Je gedachten gaan gewoon met je op de loop en dat is heel normaal. Tot op heden heb je namelijk nog niets fysieks gezien en daardoor ga je twijfelen of het allemaal wel klopt.
Nog heel even volhouden, maandag is het zo!!

Laat je ons even weten hoe de het maandag was??

hoi meid,

dit is mijn 4de kindje en ook ik was zo zenuwachtig voor de eerste afspraak met echo, al helemaal toen er niks te zien was en daarna naar het ziekenhuis moest voor een vaginaal echo.
toen ik in het ziekenhuis was voor die echo was het helemaal top, ik was toen pas 6 wkn en 4 dgn daarom was er nog niks te zien bij de vk.
nu gelukkig gerust gesteld.
ik hoop voor je dat het snel maandag is en dat je een prachtige echo hebt.
veel succes maandag en geniet van je echo.

groetjes esther

Zo herkenbaar! Ook al is dit mijn 3e zwangerschap. Mijn tip, koop morgen nog een zwangerschapstest.
Succes, sterkte en vergeet niet om ook te genieten!!

Gr Claudia

Hm das indd geen slecht idee van die test... volgens mij had ik er nog eentje liggen boven. Bedankt voor de tip! En ik ben nu 7 weken precies... dus ook nog lekker vroeg. Nou we gaan het wel zien ;) kan toch weinig meer doen he...

Spannend! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor. Ik ben zwanger van de derde en bij iedere zwangerschap lijkt het spannender te worden.

Veel succes vandaag!

Krijg je trouwens gelijk een echo bij je intakegesprek?

Terug
Bovenaan