Zenuwachtig voor morgen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hoe is het met iedereen? Zijn er al meiden met goed nieuws ....? Zo voor de feestdagen? Of zitten jullie allemaal in de spanning net als ik.

Morgenochtend krijgen we weer de uitslag van het zaad van mijn vriend. Vorige week was de uitslag niet goed en we zijn heel bang te horen dat het weer niet goed is, we weten ook dat er nog veel voor ons mogelijk is maar ja toch is het moeilijk.

A.S donderdag is ook mijn NOD ... en ben er heel rustig onder want de kans dat ik zwanger ben is natuurlijk heel klein, heb wel last van mijn borsten al 2 weken, en mijn temperatuur is verhoogd .. normaal ongeveer 36.2 en nu gemiddeld 36.7, is het normaal dat je temperatuur verhoogd is tot aan je NOD ..? Dit is voor mij de eerste maand temperaturen dus weet er nog niet zoveel van ..

Ik hou jullie weer op de hoogte,
iedereen SUCCES !!!!

Liefs Belinda

He Belinda,

Ja hoor, jammer genoeg is 't normaal dat je temperatuur hoog blijft totdat je je regels krijgt... Pas wanneer je je NOD hebt gehad en je temperatuur hoog blijft, zou dit een teken kunnen zijn van zwanger zijn, maar nu nog niet dus...
Maar je weet maar nooit, hé, ik duim voor je!

Liefs Erika

Ik heb pas gelezen dat je je temperatuur na innesteling ook weer omhoog gaat.

Zelf zat ik voor de eisprong op 36.48, na de eisprong op 36.76 en nu sinds twee dagen op 36.96.

Ik wacht dus ook in spanning af.

Hoi belinda,
je temp. kan heel erg schommelen.
Mijn schoonzusje heeft een aantal mnd haar temp bijgehouden, maar daar is geen touw aan vast te knopen. Zij deed dat in een speciale grafiek, waarin je de pieken en dalen goed kan zien.
Bij haar was alleen bij elke piek (temp verhoging) een andere verklaring. Wat bleek: elke keer als zij druk was geweest, bv. bij mijn trouwdag, dan was haar temp hoger.
Haar gynaecoloog adviseerde haar niet teveel op de pieken en dalen te letten. Die grafiek was voor hem interessant, niet voor haar.
Voor een leek is het nl. heel moeilijk om aan de hand van je temp. te zien wanneer je eisprong is.

Dus niet te druk om maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Veel succes

ik hoop voor je dat ht snel gaat lukken, en zeker zal het leuk zijn net voor de kerstdagen....meis we houden contact via de mail....
natascha

Je temperatuur gaat een ongeveereen dag na je eisprong omhoog. Totdat je eventueel weer ongesteld wordt, dan gaat die weer omlaag. Maar misschien moet je even op internet de goede uitleg zoeken. Want als je die verhoging hebt gemeten, moet de die maand erop een dag eerder klussen. Geloof ik. Maar ik weet het allemaal niet zeker. Ik ben over gegaan op de ovulatie testen. Want als die positief is moeten we die dag en de dag erna klussen.
Succes. En morgen ook succes.
Liefs Nance

Hoi hoi,ja inderdaad is heel normaal,tot aan je nod,ik duim vor je,dat je toch zwanger bent veel sucses met alles gr manuela

Hoi Belinda!

Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk morgen!!
SPannend...hopelijk nu een wat beter resultaat. Ik duim voor je...

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan