Zenuwachtig voor woensdag

Hoi meiden,

Ben nu al zenuwachtig voor as woensdag dan hebben we de lang verwachte medische echo in het ziekenhuis. Vindt het erg spannend en ben nu al zenuwachtig. Voel de kleine nu erg goed iedere dag en dat is wel weer een heerlijk gevoel zelf denken we ook dat we weer een jongen krijgen en de rest om ons heen denkt een meid.

Wilde het toch even met jullie delen hihi.

Liefs RH

spannend hoor!
ik moet de 28e.
hier zijn de meningen verdeeld. de ene helft denk een meisje, de andere helft denkt een jongen.
tja, 1 van die groepen gaat gelijk krijgen hihihi
ik zelf heb sterk het gevoel dat het weer een meid is. mn man hoopt heel erg op een jongen.
idd, als het maar gezond is maar we mogen toch ook wel een mening hebben van: dat zou ik toch net een tikkeltje leuker vinden?? :D

iedereen zegt hier bv tegen mij: je zou t nu zeker wel leuk vinden om een jongen te krijgen?
nou, als ik heeeeeel eerlijk moet zijn en ik zou kunnen kiezen, zou ik voor weer een meid gaan!
maar we hebben t niet voor t kiezen en ik zal echt niet minder van t kind houden hoor, als het een jongen is.

degene die zegt: t maakt me echt niet uit
geloof ik niet. iedereen ziet in zn dromen wel zichzelf met een baby jongen of een baby meisje op zn arm.

hey meid, heel veel plezier woensdag!!!!
er van uit gaan dat alles goed gaat met ukkie en duimen dat je het geslacht te zien krijgt :D

krijgen wij t ook te weten??? :p

liefs, do

Hey Do,

Oh spannend de 28ste is ook zo al he. Ze zeggen ook tegen mij zou leuk zijn als het nu een meid wordt nu mij maakt het echt niets uit als het maar gezond is.

Dus je denkt dat het een meid wordt nou ben benieuwd hihi.

Ja laat het jullie zeker weten hoor.

Wordt vervolgd.........

Liefs RH

Spannend he!!
Ik heb vanmiddag de 20 weken echo (ook medisch ivm nierafwijking in familie).
Ben ook benieuwd naar het geslacht dat zou ik wat praktischer vinden nu qua inkopen en pimpen van het kamertje.
Maar manlief wil het echt niet weten.
Wij krijgen ook de zelfde reacties als Do. Na 2 meisjes hopen jullie zeker op een jongen nu he!
Maar ik zou een meisje erbij ook weer super vinden, en daar hebben we al vanalles voor in huis qua kleiding etc. Toch zou ik een jongen nu ook wel leuk vinden. Vorige keer was ik erg blij dat de 2e een meisje was. Maar Do het is echt zo deze keer maakt het me echt niet uit. Ik wilde altijd 3 meiden, en 2 is al gelukt haha! Maar een stoere jongen lijkt me nu ook al leuk, en voor oma erg bijzonder omdat hij de familienaam dan verder kan dragen (laatste kans). Het zou wel speciaal zijn.
Stiekem hoop ik het vanmiddag te zien:)!
Veel plezier woensdag!!!!

spannend! succes woensdag! hopelijk is alles weer goed en kun je daarna weer lekker genieten.. reuze benieuwd wat iedereen krijgt een jongen of meid! wij komen het geslacht a.s vrijdag te weten! kan niet wachten!!!

Terug
Bovenaan